11 Ağustos 2010 Çarşamba

Algida'dan Bir Ricam Var

   Algida'dan bir ricam var tabi beni duyarlarsa : )
  Onca dondurması içinde Algida 'nın "Cornetto Nogger Sandwich" adı ile satılan dondurması benim için çok özeldir, çünkü kendisini çooooook severim : )
  Ama ne zaman kırmızı şemsiyeli dondurma dolaplarına koşa koşa gitsem de bu dondurmayı bulmam bir mucize oluyor =(
  Az mı üretiliyor, yoksa normal üretiliyor da hepsi hemen tükeniyor mu? Çözemedim... Eğer hemen tükeniyorsa Nogger 'ları yiyenlere söylüyorum "Az yiyin yaaa bitiriyorsunuz, bulamıyoruz biz buralarda".
  Ama az üretiliyorsa o zaman da;  "Sayın Algida sizden ricam, biraz fazla üretebilir misiniz Nogger'dan?" : )

2 yorum :

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)