12 Ağustos 2010 Perşembe

Bir Kuru Dalda Çiçek

Kuru dallar ile yapılan çiçek süslemelerine ben de bir örnek yapmak istedim. Evde bulunan malzemelerle bir şeyler yaptım bakalım beğenecek misiniz : )


Malzemelerimiz;
1.Makas
2-Dilediğiniz renkte tüller
3-Cam bir şişe/kavanoz
4-Kuru dallar
5-İplik
6-İğne



7-Toplu iğne
8-Kalem
9-Kağıt
10-Çiçek şekli çizebileceğiniz araç ( kurabiye kalıbı olabilir)

Tülü ne kadar çok çiçek istiyorsak onu elde edebileceğimiz kadar katlayıp, kağıttan kestiğimiz çiçek desenini tülün üzerine toplu iğne ile tutturuyoruz.Daha sonra makas yardımı ile kesiyoruz. Bir sürü çiçek yaprakları elde ediyoruz.


Sonraki basamakta 4 adet çiçek yaprağını üst üste koyup dikiyoruz.Dikerken arkada kalacak olan iki ip ucunu da uzun bırakmanız gerekiyor.


Bu şekilde çapraz bir dikiş elde etmeliyiz ki arkasındaki iplerin ucunu çektiğimizde çiçek yapraklarımız büzülsün.Sonra arka kısmında kalan ipler ile dallara bağlıyoruz. fazlalık olan ipleri kesiyoruz.
Benim elimde bir de fiyonk vardı onu da vazoya yapıştırdım.Siz sade bir şekilde de kullanabilirsiniz.

7 yorum :

  1. Çok ama çok beğendim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. gülsüm güven tuncer: çok teşekkür ederim =)

    nilgün komar: teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  3. Ben çoook beğendim, "çöp sanatı" diyorum bunlara, yani atmayıp, biriktirip ortaya birşeyler çıkartmak, çook sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. Banuca: güzel isim olmuş ben de çok beğendim =)teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  5. hem güzel hem şık.çok güzel.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. aaa süper yılbaşı süslemeleri için kullanılabilir harika olmuş çok beğendimm :)

    http://ebrueliacik.blogspot.com/

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)