12 Ağustos 2010 Perşembe

Çeşme - Alaçatı

 Hani bir yeri görür, gider, gezer ,keşfedersiniz sonra o yer diğer gördüklerinizden farklı olarak sizde bir etki bırakır. İşte Çeşme-Alaçatı da benim için böyle... Türkiye'nin bir çok yerini gördüm,gezdim diyebilirim.Önceleri Bodrum aşığı biriydim hala da severim ama Çeşme-Alaçatı artık favorim diyebilirim.

Belki renkleri, belki kendinizi dinlemenize imkan veren sakin anları, belki evlerin güzelliği bilmiyorum ama büyülüyor insanı...








Çeşme merkez




Ilıca Plajı
 Uzun fotoğrafların kısası; tekrar tekrar gitmeniz için sizi çağıran bir yer Çeşme-Alaçatı : )

5 yorum :

  1. Alaçatı'ya ben de bayılıyorum... en çok da evlerine... bir kenti ya da kasabayı sevmem için evlerini sevmem ve denizinin olması yeterli sanırım... böyle bir kaç kentim, kasabam daha var. :)

    YanıtlaSil
  2. Yorumun için çok teşekkür ederim,evet aynı düşüncedeyiz sanırım evlerinin insanın içini ısıtması ve denizinin olması konusunda... Bu arada merak ettim şimdi o kasabaları, mümkünse isimlerini öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  3. eski datça, bodrum, çeşme, antalya-kaleiçi, bozcaada, mudanya, gökçeada, çanakkale ye bağlı adatepe ve yeşilyurt köyleri... denize uzak olsa da safranbolu...

    ilk aklıma gelen enler bunlar... :)

    YanıtlaSil
  4. Sayfanızda gezerken içim açıldı. Bu kış gününde tatile gitmiş hissettim kendimi. Alaçatıyı çok severim. Ben de bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
  5. nurkeche: Evet kışın yazı, yazın kışı özlüyor insan, tabi ki hemen bakıyorum blogunuza =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)