11 Ağustos 2010 Çarşamba

Gaziantep Gezintisi

  Anne tarafım Gaziantepli olduğu için arada bir gider akrabaları ziyaret eder, gezeriz. İşte o gezintilerimizden birinde şansıma fotoğraf makinem yanımdaydı da o güzellikleri fotoğraflayabildim. Bilirsiniz Gaziantep'in lahmacunu, katmeri, baklavası, fıstığı, kuru patlıcan vs meşhurdur. Bazen Gaziantep lahmacunu için " Bu güzelliği tatma imkanım olmasa ne yapardım." diye düşünürken bulurum kendimi : ) hadi canım der gibisiniz ama inanın ki başka hiç bi şehirde öyle güzel yapamıyorlar. Yapan yer varsa da ustası(aşçısı) Gaziantepli olabilir : ) Biz lahmacunun içini kendimiz hazırlayıp fırına yollasak da buralardaki fırınlar aynı güzellikte pişiremiyor. Ne yalan söyleyim sırf lahmacun için heyecanlanıyorum Gaziantep'e giderken desem yeridir : ) Neyse çok anlatmayayım şimdi canımız çekmesin... Gaziantep yemeklerinden başka bir zaman bahsedeceğim, şimdi konumuza dönelim ve sizi fotoğraflar ile başbaşa bırakayım...



Bu bakır kahve takımlarının içinde özel porselen fincanları var, bakır kapağı açıp kahvenizi yudumluyorsunuz : )







Çaydanlıklar çok güzeldiiiii

Buradaki gördüklerinizin tadına bakabiliyorsunuz, fıstık ezmelerinin bileeeeee : )

Tarhanalara bakın, süper oluyor çorbaları hmmmm : )

Vee meşhur kurutulmuş patlıcanlar, biberler, kabaklar...

3 yorum :

  1. ben de antepli bir "kova"yım :))

    ne çok özlemişim memleketimi... havalar iyice serinlesin düşeceğim yollara... :))

    paylaşım için çok teşekkürler... ruhuma iyi geldi... :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim, küçük de olsa bir tebessüme neden olabildimse, ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar tevafuk olur ben de tam da bunu yayınladığın sıralarda Antep'deydim:)))

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)