10 Ağustos 2010 Salı

Gelinlikler

  Sizi bilmem ama ben şu yaşıma dek ne kadar düğün gördümse , hepsindeki ortak noktalar;
1- Çoook uğraşılmış belli tamam ama sanki uzaylılara daha çok yaşışacak gibi duran saçlar.
2- Gelinlikle ne kadar alakası olmayan renk varsa hepsi sıva gibi yüze uygulanmış makyajlar.
3- Sanki gelinlere zorla giydirilmiş gibi duran cips paketi(janjanlı) gelinlikler.
  Belki çok acımasız konuştum tamam ama neden bu denli abartı uygulanır anlamıyorum. Bence gelin demek zerafet demek. Salona girdiği anda kuğu edası ile tüm davetlileri büyüleyebilmeli.
  Maddeler halinde belirttiğim ortak noktaları açıklayacak olursam: Kuaföre gidilir, kuaför saatlerce uğraşır fön çeker, fırça ile kabartır, maşa vs. birşeyler yapılır of oof çok uğraşır emek verir ellerine sağlık da sanki gelinin başı başka bir dünya saçı başka bir dünya olur. Kuaför sanatını göstermek ister ama o saç o geline, yüzüne, gelinliğine olmaz, uymaz.
  Makyaj konusuna gelirsek: Gelinlik beyazdır yani fıstık yesili, pembe, mor ya da mavi ne alakadır? Gözü mavidir veya yeşildir gelinin onu bir nebze anlarım da kahverengi siyah gözlere neden bu renkler? Peki ya fondoten? Gelinlik; kolu, omzu, gerdanı bir yeri açıktır eninde sonunda ve öyle bir fondoten sürülür ki o yüz, sanki o geline ait değildir. Gözler! Dudaklar! O mavi, mor ,pembe gözlere bir de kırmızı rujlu dudaklar eklenir ki ooof of! Burada önemli bir noktayı söyleme gereği duydum. Makyajda gözler vurgulandığında dudaklar geri plana çekilmelidir, dudaklar vurgulanırsa da gözler geri plana çekilmelidir.
  Ve en son olarak gelinlikler... Ben gelinlikte şifon, güpür ve tülden yanayım. Fakat genel olarak kalitesiz görünen parlak satenler üzerine ışıl ışıl avize boncukları ile bezenmiş kumaşlar kullanılıyor. Gelinliği özel olarak diktirecek olursanız da diken kişi daha sonra başkalarına kiralayacaksa yine lafı evirip çevirip şu güzel bu güzel diyip kendi işine çeviriyor durumu. O nedenle kumaşını da kendimiz beğenip gelinliği satın almadıkça böyle janjanlı gelinler daha çok göreceğiz sanırım.
  Bukadar sözün üzerine birkaç tane beğendiğim gelinlik modelini sizinle paylaşmak istedim, buyrun bakalım : )



Makyaj budur ; sadelik, masumiyet, zerafet . . .








1 yorum :

  1. Canım, yardımlarınz için çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettin.Gelinliklerden ben en çok 3 ce 4 numaralı gelinliği çok beğendim.
    Hemen fovariler listeme alıyorum canım.

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)