6 Ağustos 2010 Cuma

Kelebek Çanta

   Yapımı uzun zaman alan, ancak ; hoş sevimli , şık duran bir çanta ... Ben kot kumaşı kullandım yaparken ,eski bir eteği değerlendirdim. Siz başka kumaşları da tercih edebilirsiniz. Ancak çantanın ön kısmı pul işlemelerinden dolayı ağırlaştığı için bunu çantanın arka kısmında da bir şekilde dengelemeniz gerekmekte.


Kelebek şeklini kendi kafamdan tasarladım, basit bir model. İşlemedeki pulların rengini çok daha farklı düşünüyordum fakat malzemeyi aldığım yerde dilediğim renklerden bulamadım. Yapım aşamalarının fotoğraflarını, çantayı blogumu açmadan önce yaptığım için maalesef ekleyemiyorum. Boyutlarının çapraz askılı bir çantaya uygun olacağını düşündüğümden uzun zincir askı ile çantayı tamamladım. Siz çanta boyutunu büyüterek omuz ya da küçülterek elde kullanılabilecek bir çanta da yapabilirsiniz.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)