6 Ağustos 2010 Cuma

Süslü Topkekler

Bu keklerin temeli normal bir kekten gelmekte.Bu nedemek dediğinizi duyar gibiyim =)  Kolay, çabuk ve lezzetli bir şeyler istiyordum. tatlı krizlerinden biriydi sanırım =) Aklıma hemen kek yapmak geldi, fakat kek yalnız başına bir şeyler eksikmiş gibi hissettirdi. Biraz renk katayım, şunu böyle şunu şöyle yapayım derken elimde olan malzemelerle de bu minik topkekler çıktı ortaya. Sade kek tarifini aynen uyguladım ama kek harcını küçük muffin kaplarında pişirdim. Üzerlerine puding koymak istiyordum fakat akıp gidiyorlardı. Ben de garip bir yöntem denedim ve topkeklerin orta kısmını oyup çıkardım (onları da yedik tabiiii :) ). Sonra bu boşluklara puding doldurdum ve üzerini de evde bulunan meyvelerle süsledim. Hem tadı güzel oldu hem de görüntüsü.


Sizin de tatlı kriziniz tutar ve hem lezzetli, hem çabuk, hem de göze hitap eden bir şeyler dilerseniz bu yöntemi kullanabilirsiniz =) Afiyet olsun...

2 yorum :

  1. Selamlar canım,

    Daha önce "hobicell" adıyla yayın yapmakta iken, google ın sorunları yüzünden adres değişikliği yapmak zorunda kaldım. Yeni adresim şu anda size yazdığım isimledir. Beni buradan takip ederseniz çok sevinirim. Sevgiyle sağlıcakla kalınız.

    http://hobibox.blogspot.com/

    Hobibox-Afet Ergü

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için :)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)