27 Eylül 2010 Pazartesi

Çanakkale Assos Behramkale

  Çanakkale'ye bir çok defa gittim ancak şehir içinden pek çıkma ve gezme fırsatım olmamıştı. Son gidişimde; Assos, Behramkale ve Şehitlikleri de gezme imkanı bulduk. Fotoğraflar çok fazla o nedenle 2 konu şeklinde anlatmaya karar verdim. Fotoğrafların bazılarında beyaz yüzlü kişiler göreceksiniz , çevreyi resmetmek isterken dahil olan kişiler. Kişi hakları vs nedeni ile yüzlerini gizlemem gerektiğini düşündüm, sonuçta bu fotoğraflardan haberleri yok.
Kilimler, halılar bir harikaydı.

Çok şirin bir çay bahçesi.





Çıkış yolu =)


Tezgahlardaki kolyeler küpeler, yüzükler... Hepsini almak istedim o an =) Büyülüyorlar resmen.







Böyle güzellikler başka nerede var...
















O kadar gezdikten sonra şöyle bir uzanıp güneşlenmek, yüzmek iyi olur değil mi =)

1 yorum :

  1. Assos...
    sevdiğim ülkemizin en güzel yerlerinden...
    Mekila öyle güzel fotoğraflamışsın ki gitmiş gibi
    oldum:)
    2.posttaki fotoğrafları bekliyorum...
    sevgiler...

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)