17 Eylül 2010 Cuma

Renklerin İçinde


  Daha önce Ramazan Ayı'nda yaylamızda olduğumuzu, elimde bir çok fotoğraf bulunduğu ve konu  biriktiğini yazmıştım. Ancak Dağ ( Orman ) Gezintisi adlı yazımın heyecanından dolayı o konuları daha sonraya bırakmıştım. Şimdi bir tanesi ile devam etmek istedim.
  Yan komşumuz Elif teyze çiçeklere öyle meraklı ki burada yetişir mi dediğiniz çiçekleri bile bahçesinde yetiştirmeyi başarmış. Bahçeye girdiğimiz anda çiçeklerin renkleri, kokuları öyle büyülüyor ki, zaten bundan etkilenmiş arılar da şarhoş gibi pervane oluyorlar etrafta =)
Doğanın güzelliklerini sözlerle anlatmak pek yeterli olmuyor sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum =)


 






Elif Teyze =)

1 yorum :

  1. lila-mor çiçeklere bayılırım:))
    hepsi bildiğim çiçekler...
    sevgiler......

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)