6 Eylül 2010 Pazartesi

Elimin Hamuruyla

Efendim bildiğiniz gibi tatilimizi yaylamızda geçirdik. Aslında yaz tatilimizi ilk defa yaylada geçirdiğimiz için bu denli bahsedecek konu bulabiliyorum sanırım, çünkü genelde şehir şehir gezerdik. Bir başka yazımda bahsettiğim üzere daha önce sadece bir haftasonu gitmiştik yaylaya,onu da fotoğraflar ile anlatmıştım. Şimdi ise tüm bir tatili orada harcadığım için elimde birsürü fotoğraf var. Zamanım da fazla olduğu için heryeri gezip görme, doğasını keşfetme imkanım daha çok oldu. Bu nedenle bundan sonra yazacağım konuların bir kısmında yararlı bilgilerden de bahsedeceğim =)
Geleyim "Elimin Hamuruyla" konuma...
Daha önceleri de görmüştüm ekmek yapıldığını ancak

                             
böyle bir manzara eşliğinde kendi yaptığınız ekmeği pişirmek daha bir güzel oluyormuş, ekmek daha bir lezzetli geliyormuş insana.
Şimdi ekmek yaptım diyince süper bişi yaptım sanmayın =)

İşte bu elips mi, daire mi, yamuk mu belli olmayan ekmeği ben açtım =) Olsun yine de ekmeğimi hamurdan çıkarmışım ya aferin bana :P



Bu da pişirme aşaması, gerçi ilk ekmek biraz yanık oldu ama acemiliktendi canım =)



Ve elimin hamuruyla işte sonuç =)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)