29 Eylül 2010 Çarşamba

Merve'm İçin

    Hayat bazen bize sürprizler yapar, hediyeler verir. Ve biz kimi zaman koşturmacalardan, dertlerimizden, sorumluluklarımızdan bunları farkedemeyiz, elimizden öylece kayıp giderler. Aslında o kadar güzel ve değerli hediyelerdir ki onlar, bambaşka bir renk katacaktır varlığımıza.
     İşte ben o hediyelerden iki tanesine sahibim; iyi günü kötü günüyle 10 yıldır yanımda olan ve ölene dek de olmalarını istediğim iki harika insan. Bu güzelliklerin elimden kayıp gitmelerine izin vermediği için Yaradan'ıma binlerce kez teşekkür ediyorum.
     Bugün ise bu iki güzel hediyeden bir tanesinin doğum günü. Şu an ayrı şehirlerde olduğumuz için blog yolu ile kendimce farklı bir kutlama yapmak istedim.


" Canım benim, yıllardır o güzel kalbinle hayatıma farklı renkte bir pencere açıp yanımda olduğun için teşekkür ederim. Geride bıraktığın günlerine; sağlık ,huzur, mutluluk, başarı ile dolu, sevdiklerinle birlikte geçireceğin bol gülücüklü günler ekleyecek nice nice yıllar diliyorum.
Daha iyilerine daha güzellerine layık olsan da elimden geldiği kadarı ile bu resmi senin için yaptım cimcimeee... Doğum günü çocuğu olduğun için seni taçlandırdım. Kedişini de yanına getirdim. Bu arada farkettin mi bilmem ama solda bi yakışıklı var, senin için orada bekliyor =)  Ee artık pastadan en büyük dilimi de verirsin değil mi bana =) İyi ki doğdun kuzucum, hadi bir dilek tut da üfle mumları =) "

2 yorum :

  1. sağlıklı ve mutlu yaşlar benden de :) sevgiler..

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)