26 Ekim 2010 Salı

Çok Sevindim


Dün gece nişastalı kurabiye konusunu yazdığımdan beri bloga bakamamıştım. Yapılan yeni yorumları ve yeni takipçileri şu an görebildim. Öyle ki herkes tarafından pek bi sevilen ve geçmişe götürüp hatıraları anımsatan bir kurabiyeymiş, nişastalı kurabiye. Gönül isterdi ki ekranın bir köşesinden herkese bir tane uzatıp ikram edebilelim, ama teknoloji henüz o kadar gelişmedi =)
  Bu arada İZLEme fonksiyonundaki bozukluğun giderilmiş olmasına da çok sevindim. Çünkü takipçisi olmak istediğim bir çok blog vardı.
   Bloguma yeni katılan arkadaşlar hoşgeldiniz, yorumları ile beni yalnız bırakmayan herkese de çok teşekkür ederim =)

1 yorum :

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)