18 Ekim 2010 Pazartesi

Damla Çikolatalı Kurabiye

   Güzel bir pazar günü geçirdikten sonra blogda yeni bir paylaşım yapma zamanı =) Bir önceki konuda bilek botlardan bahsetmiştim. Bir tane aldım sonunda (aslında hediye edildi diyebilirim) ve çok sevindirik oldum =)
   Gelelim damla çikolatalı kurabiye tarifimize; bu kurabiyeler aslında kıtır kıtır ağızda dağılan türden değil. İçerisinde yoğurt bulunduğundan yumuşak bir yapısı oluyor. Tarifi Yemek Günlüğüm sitesinden aldım. Bu site de yemek ve pasta tarifleri açısından gerçekten güzel.

Nefissss =)

Pişerken =)

Malzemeler:


•125gr. margarin veya tereyağı (yumuşamış)
•2 çorba kaşığı dolusu yoğurt
•1 yumurta
•1 çay bardağı şeker
•2,5 su bardağı un
•1 paket vanilya
•yarım paket kabartmatozu
•250gr. damla çikolata

Yapılışı:

1.Çikolata damlacıkları hariç tüm malzemeyi bir kabın içerisine sırası ile boşaltın. Özlü bir hamur yoğurun.
2.Damla çikoltalarını ilave ederek iyice yoğurun. Şekil vermeden parçalar koparıp az yağlı tepsiye dizin.
3.180 derece fırında 20 dk pişirin.
Afiyet olsun =)

3 yorum :

  1. ellerine saglik, harika olmus.

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok lezzetli görünüyor
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)