9 Ekim 2010 Cumartesi

Patates Dilimi

   Gözlerim çok hassatsır; küçük bir damla gözyaşı dahi aksa, uykusuz kalsam, çok fazla yorsam hemen şişerler. Doktora da gitmiştim tabi doğal olduğunu söyledi, herneyse bu konuya bir çözüm bulamıyordum. Bir gün arkadaşım çiğ patates dilimlerinin işe yaradığını söyledi. İlk başta pek mantıklı gelmemişti ama denemekten bir zarar gelmez diye düşünmüştüm. Uyguladım, evet, gerçekten çok basit ve işe yarayan bir yöntem bulmuş oldum. Belki çoğu kişi biliyordur, ancak bilmeyen kişilere bir faydası olur diye paylaşmak istedim =)

Patatesler de pek güzelmiş canım =)

Ancak bu yöntemi uygularken dikkat etmeniz gereken bir nokta var; patates dilimlerinin eşit şekilde göz kapaklarınıza temas etmesini sağlayın. Aksi halde sabaha benim gibi bir kenarı şiş diğer kenarı normal gözlerle uyanırsınız =)))
Dilerseniz rendelenmiş patatesleri tülbent içine koyup bunları gözleriniz üzerinde bekleterek de bu yöntemi uygulayabilirsiniz.

1 yorum :

  1. Bnm sendenn bi ricam var :)

    http://www.cicileydi.com/2012/11/beslenme-menusu.html

    beslenmeye neler hazırlayabilirim'in ricası..
    bi bakıp önerilerini sunarsan çooook mutlu olurum...

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)