27 Ekim 2010 Çarşamba

Sek Süt'ten Bir Ricam Var

  

   Çocukluğumun silinmeyen hatıralarından birisi de sabahları ailecek yapılan kahvaltılardır. Üç kardeşiz, bir bisikletimiz vardı, tabi o zamanlar ben küçük olduğum için henüz kullanamıyordum. Ağabeyim atlar bisiklete fırından taze ekmek ve marketten gazete alıp gelirdi, yanında da Sek Şişe Süt. Hala burnumdadır o zamanki ekmeğin kokusu. Yıllar ne de çabuk geçimiş meğer. O geçen yıllarla cam şişe sütün de kaybolduğunu düşünmüştüm taa ki Sek Süt reklamında görüp ekrana hipnoz olmuş bir şekilde bakana dek. Belki çocukluğumdaki kahvaltıların tadındandır bilinmez ama severek, lezzetine doyamayarak içtiğim tek süttü cam şişe süt. Zaten bir daha aynı lezzeti bulamadım. Hala da bulamıyorum, reklamında da sitesinde de var Sek Süt'ün ancak ben bulamıyorum, marketlerde, süpermarketlerde, hipermarketlerde yok yok yok =( Bu sadece bir rica, belki Sek Süt sesimi duyar ve bana cam şişe sütleri nereden bulabileceğimi söyler.  =)


3 yorum :

  1. 3M Migros'larda var mesela, yada bazı bakkal amcalar hala satıyor bildiğim kadarıyla, SEK ürünleri satan bir market varsa yakınınızda rica edin bence, düzenli olarak getirsinler izin için .)

    YanıtlaSil
  2. aynı duyguları emin olun bende yaşıyorum. Zira bende piyasadan kaldırıldığını vs. düşünüyordum. Ta kii reklamlarda görene kadar... Sütü çok severim ama karton kutularda satılanlar hiçbir zaman o cam şişedekilerin tadını vermiyor. Artık Migros'a gitmek şart oldu :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Her gün bir şişe buz gibi indiriyorum mideye :)
    Migroslarda vs hiç görmedim ama bizim bakkal her gün günlük olarak getiriyor.

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)