22 Ekim 2010 Cuma

Şükür Kavuşturana

   Ne kadar özlemişim buraları, çarşamba akşamı hiç planlamamışken yola koyulduk. Yaylaya gitmemiz gerekti; soğanların bağzı bitkilerin ekim zamanıymış. Ben pek bilmem bunları; kış, sonbahar ya da ilkbaharda ekilmesi gereken bitkiler, dikilmesi gereken ağaçlar vs. =) Ve o gün bloga yeni bir şeyler yazmaya fırsat bulamadan gittim. Bundan yaklaşık 10 dk önce de bilgisayarıma daha doğrusu internetime kavuştum.



Aslında eve bu sabah dönmüştük ve hemen bilgisayarımın başına geçtim yazılan yorumlar, takip etmeye başlayan yeni arkadaşlar, e_mailler vardır diye ama nedense herşey normal görünmesine rağmen bir sorun vardı bağlantı olmuyordu. Bilirsiniz modemdeki bağlantı ışığı dahi normal bir şekilde yanıyordu. Sonra internet sağlayıcı kurumumu aradım, çok yardımcı oldular kayıt alıp tekrar döneceklerini bildirdiler ki dedikleri saatte tekrar aradılar ve sorunun modemden kaynaklı olduğu blokaj durumda olduğunu belirttiler. Bunun üzerine bir bilene götürüldü modem ve geldiğinde şükür kavuşturana dedirtti =)
  En kısa zamanda da yapılan yorumlara cevap verip yeni paylaşımlarla burada olacağım inşallah.

2 yorum :

  1. Merhaba, ben de tanışmaya geldim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiniz efendim, sefalar getirdiniz, renk getirdiniz =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)