1 Kasım 2010 Pazartesi

Hayat Dediğin

   Heaven

Üç gündür blog ile ilgilenip, yeni konular ekleyemedim. Bu nasıl söylenir ne denir bilmiyorum, uygun kelimeler bulamıyorum. Hatta bu  şekilde yazmayı da düşünmüyordum. Hayatta herşey insanlar içindir ve iyi kötü yaşanan ne varsa kişiye tecrübedir, bir deneyimdir. Buradan yola çıkarak dileğim bir nebze de olsa insanlara bir uyarıda bulunmak.
   Daha önce, Minik Adımlar başlığı ile bir konu yazmış ve hala olacağımın sevincini sizlerle paylaşmıştım. Bu mutluluğu yaşamamız için veren Yaradan, bizim düşünsek de anlayamayacağımız, yıllar geçse araştırsak da bilemeyeceğimiz nice hayırlar görmüştür ki ailemize katılacak yeni canın ömrünü bukadar yazmış.
  Dediğim gibi bu yazıyı yazmayı kesinlikle düşünmüyordum ama bebek düşünen ya da hamile olan bayanlara bir uyarı, bir tavsiye olur diye yazmak istedim. Aylık muayeneleriniz dışında da mutlaka doktorunuza gidin, araştırın soruşturun bütün kontrolerinizi yaptırın.
  Ve her nekadar tedbir alsanız da hayatın,yaşamın,olayların insanın elinde olmadığına, Yaradan'ın takdirine kaldığına inanın.
  Belki de aranızda bu yazıyı okuyan ve bebeğini kaybetmiş nice anne vardır. Ama unutmayın ki siz birtanesiniz, siz olmazsanız bebeğiniz de olmaz...
 Ben anne değilim ne hissedilidğini, nasıl bir durum olduğunu bilmiyorum ancak sizden bir ricam var; şu an dualarınıza çok ihtiyacımız var, yengem için, onun toparlanabilmesi için, dualarınızı bizden esirgemeyin. Şimdiden çok teşekkür ederim...

9 yorum :

  1. bütün dualarım sizinle...her şeyi o kadar doğru söylemişsin ki söyleyecek bir şey bulamadım...her şeyin en hayırlısı sizlerle olsun...

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Mutluluğu yarım kalmış, canı yanmış, çok çok üzülmüştür. Çabuk toparlanır inşallah. Vardır Allah'ın bir bildiği. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Selam
    Bende bir ödülünüz var :)
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun dualarım sizinle.Bloğumda ÖDÜLÜN VAR ALIRMISIN...

    YanıtlaSil
  5. Bu durumda sozler hep kilitlenir bende, bir sey diyemem. Ama ozellikle yengen ve sizin icin dua edecegim. Allah sabirlar versin.

    YanıtlaSil
  6. Dua eden, yürekleri bizlerle olan herkse canı gönülden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)