2 Kasım 2010 Salı

İLK ÖDÜLÜM

   Dünyadaki en güzel şeylerden biridir sevilmek ve yaptıklarınızın takdir görmesi. Bir kaç dakika önce oturabildim bilgisayar başına ve bloguma baktığımda yüzümde kocaman bir tebessüm oluşturan hoş bir sürprizle karşılaştım; Limon Çiçekleri , Oytunla Hayat ve Anneannenin Emekleri bloglarının sahibeleri beni ONE LOVELY BLOG AWARD ödülüne layık görmüşler. Kendilerine çok teşekkür ediyorum, daha nice ödüllere hep beraber.


Ödülün gereğini yerine getirip kendilerine de aynı ödülü ilettiğim 15 blog aşağıdadır, tebrik ederim.
ÇATI KATI
sanemiko
fulyabozkurt
yaraticitasarimlar
mandalincikmazi
hobibox
embir
sanemiko
aintabsofrasi
baharinelleri
bayramkombesi
cafepepela
bakemydaycookies
gelinciksurubu
://metalvemorinek

 Ödülün kuralı gereği;
* Ödülü kabul edin, ödülü verene bloğunuzda bağlantı kurun.
* Ödülünüzü 15 blogcu arkadaşınız ile paylaşın. Genel bırakmayın.
* Seçtiğiniz 15 blog arkadaşınızla iletişim kurun,seçilmiş olduklarını bildirin

12 yorum :

  1. Ödülün hayırlı olsun Mekila, nice ödüllere... :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun ödülün...daha nice ödüllere...

    YanıtlaSil
  3. Hayirli ugurlu olsun, daha nice odullere INSAALLAH. Benimle paylastigin icin de ayrica cooook tesekkurler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ödülü layık gören ve ödül için tebrik eden herkese canı gönülden teşekkür ederim, sevgiler =)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar..
    Öncelikle kutlarım gülüm! Nice nice ödüllere inşallah.Ne kadar güzel değil mi,insanın yüreği okşanıyor,muhabbeti tazeleniyor.Böyle ufak gibi görünen detaylar,kalpleri yumuşatıyor :)
    Nazik davetin ve 'cici ödülün' için gönül dolusu teşekkürlerimi gönderiyorum.Aldım,yüreğime sakladım! Her defasında,ayrı bir heyecan ve mutluluk hissediyorum.
    Sevgi ve muhabbetle

    YanıtlaSil
  6. Kutlarım canım
    beni de bu ödüle layik gördüğün için çok teşekkürler.
    Ödülümü aldım gidiyorum sevgiler.......

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun:)

    Daha nice nice ödüllere:)

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)