14 Kasım 2010 Pazar

İyi Bayramlar


Evet efendim bayrama az bir zaman kaldı, tatil için çoğu kişi bayramı geçirecekleri yerlere ulaştı ya da yola çıktılar. Biz de kısmetse yarın yola çıkmayı planlıyoruz. Bayram süresince blog ile ilgilenemeyeceğim, biraz özlem iyidir sanırım =) Benim sizi özleyeceğim kesin. Blog dünyasına katılalı çok uzun süre olmadı ancak bu kısa sürede bir çok güzel arkadaş tanıdım. Ziyaret edip paylaşımlarımı ve beni yalnız bırakmayan, yorum bırakan herkese çok teşekkür ederim =)
Herkese sevdikleriyle birlikte geçirecekleri güzel ve iyi bayramlar dilerim ...

8 yorum :

  1. Sana da iyi bayramlar Mekilaa!!

    YanıtlaSil
  2. İyi yolculuklar, mutlu bayramlar

    YanıtlaSil
  3. sevdiklerinle birlikte mutlu bayramlar dilerim

    YanıtlaSil
  4. canım benim senin de bayramın kutlu mutlu olsun inşallah, olmuştur hatta, çok öptüm :)

    YanıtlaSil
  5. profilinizdeki resmi nasıl yaptınız bende yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  6. Adsız: Profilimdeki resmi http://faceyourmanga.com/ adlı siteden yaptım =) umarım yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)