29 Kasım 2010 Pazartesi

Kelebek

Sevdiğim bir blogger arkadaşım olan Limon Çiçekleri beni, mimlemiş. Kendisine çok teşekkür ederim =)
Mim konusu şöyle;  gözümüz kapalı olarak kütüphanemizden bir kitap seçeceğiz ve bu kitabı; satın alma hikayemizi, okuduğumuzda neler hissettiğimizi yazıp, kitabın 55.sayfasından küçük bir alıntıyı ekleyip,  ardından 3 kişiye bu mim'i göndereceğiz.

Kitabı ben satın almadım, annem sayesinde tanıştım kitap ile. Çünkü annem tam anlamıyla bir kitap kurdu, okumaya başladığı bir kitabı kaç sayfa olursa olsun o gün mutlaka bitirir =)
Ben kitabı okurken gayet sürükleyici buldum, kimi zaman sinirlendim, kimi zaman heyecanlandım, korktum, üzüldüm, " Nasıl olabilir böyle bir şey" dedim. Bunlar şahsi düşüncelerim, aynı kitabı okuyan bir başka kişi bunları hissetmeyebilir =) Göreceli durumlar bunlar (fizikçi yorumu ancak bu kadar olur).
Ve kitabın 55. sayfasından küçük bir alıntı:
"Derileri güneşten yanmış, otuz beşle elli arası, her yaştan adam var içlerinde. Yaşlılar, kendilerini önemseyip şişinerek gögüş kabartan gençlerden daha sevimli. Seksen kişilik grubun kurmay başkanlığına Saint-Martin-de-Re Kalesi müdürü, bir jandarma albayı, sömürgede yaşayanlara benzer üç-dört doktor ve beyaz cübbeli iki papaz refakat ediyor. Jandarma albayı eline bir huni alıyor ve ağzına götürüyor. 'Hazrol' komutu bekliyoruz, ilgisi yok." ...


Gelelim Mim'i yolladığım 3 kişiye :




Not: Daha önce aynı mim'i alan arkadaşlar olmuş o nedenle mim de değişiklik yapmam gerekti.

5 yorum :

  1. Canım çok teşekkür ederim mim için!Ama ben bu mimi yaklaşık 10 gün önce cevaplamıştım!Yine de beni düşünüp mimlediğin için tekrar teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  2. tesekkürler canim ben seve seve kabul ediyorum.. ilk firsatta yapilacak :)) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Bu kitabı ortaokul yıllarımda okumuştum ve çok rahatsız etmişti beni. Galiba biraz daha büyükken okunması gereken bir kitaptı. Şimdi tekrar okumaya cesaret edemediğim kitaplardan biri.

    YanıtlaSil
  4. Kİtap Kurduyum Ben: Rica ederim ne demek =)

    Hasret: Sana da sevgiler =)

    Sarkaç: Evet daha ileriki yaşlarda okunması gerekiyor,kitabın bazı bölümleri gerçekten dehşet anları anlatıyor.

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim süper bir şey bu edebiyatçı olarak çok beğendim böyle bir şeyi çok sağol...şu an evimde değilim ama en kısa zamanda yapıcam çok güzel...

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)