23 Kasım 2010 Salı

Kurban Bayramı ve Yayladan Manzaralar - 2

     Bayram tatili ile ilgili konuları anlatmaya 2. kısım ile devam ediyorum =)
Serin bir sabah olmasına rağmen ceketlerimizi giyip güneşin arkadaşlığı eşliğinde, kahvaltımızı balkondaki masaya hazırladık, güne başlamanın en iyi yolu neşeli bir kahvaltıdan geçiyor ne de olsa =) 



Kuzineli sobamızda pişirdiğim mayalılar. İtiraf etmeliyim ki kuzineli sobada bir şeyler pişirmek evdeki fırınlarımızdan çok daha zor. Hatta ilk denememdeki kurabiyeleri yakarak kurban ettim =)


Yaylada yapımazsa olmazlardan; tereyağlı sıkma ve börekler(sobalak) de kahvaltı soframızı şenlendirenlerden. Ben en çok ıspanaklı börekleri severim.

 Veee gelelim daha önce Toprak Kokusu adlı yazımda bahsettiğim bahçemize ektiğimiz sebzelerin sonuçlarını sizlerle paylaşmaya, yeni yeni büyüyorlar ama olsun, hatta biz dayanamayıp biraz yedik de =)
Rokalar


Tereler


Turplar


Sarımsaklar

Soğanlar


Ispanaklar


Bu ufaklıklar da karşı komşularımızın çocukları, oyun oynuyorlardı birlikte. Buralarda küçücük çocuklar dahi şalvar giyiyor, sevimli oluyorlar ama =)


Bu ufaklığın adı Yunus; çok zeki ve şeker bir çocuk, okumayı çok seviyor =)


Bu ise bir iki tane pil ve kablo bulduğumuzda bizlerin de küçükken yaptığı basit bir oyuncak.


Akşama doğru gezintiye çıkmıştık, eve dönüş yolunda koyun sürüsü ile karşılaştık, çok komikti ben onları fotoğraflamaya çalıştıkça benden kaçarak yandan yandan koşuyorlardı =)


Sonrasında balkonda, tepelerin ardında biten günü izledik.


Hava iyice kararıp soğuduğunda ise battaniyelere sarınıp ateşte pişen çayımızı yudumladık =)
Bayram tatilinden bir günümüzü de böylece harcamıştık...

6 yorum :

  1. AAA neresi burası bahçe gördümmü çok seviniyorum ne güzel sebzeler onlar .benim bahçe verimsizdi bu sene eleman bulamadım

    YanıtlaSil
  2. açık havada yapılan kahvaltıların tadı bambaşkadır..özendim size doğrusu..annmin evinde de kuzine sobası var,fırınında yaptığı ekmeklerin kokusu geldi burnuma...mis gibi..

    YanıtlaSil
  3. Çılgın Mevdoş: Burası bizim yayladaki evimizin minik bahçesi =)

    Filiz: Kesinlikle açık hava kahvaltısı ayrı bir güzel =)

    YanıtlaSil
  4. harika bir sofra,taze sebzeler,sıcak gülümsemeler :) ne güzel fotoğraflar !

    YanıtlaSil
  5. Ya ama haksızlık bu!o güzel keteler koyulur mu hiç buraya!Canım istedi valla!

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir bayram olmuş,tam bayram sıkmalardan alıp kaçıyorum.

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)