4 Aralık 2010 Cumartesi

Çok Hastayım

Sick (resmin orjinal adı, deviantart'tan)

Üzerinizden uzak olsun çok kötü bir şekilde grip olmuş bulunmaktayım; yanan gözler, boğaz ve geniz, kızarmış ve silmekten taş gibi olmuş, kafasına göre bazen akan bazen tıkanan bir burun, baş ağrısı, tam hapşıracak gibi olup hapşıramamak veya birkaç defa hapşırmak saymakla bitmez efendim =(
Blogla ilgilenip birşeyler yazacak halim yok aslında ama bir süre yeni birşeyler ekleyemeyeceğimi belirtmek istedim.  İnşallah çabucak toparlanıp en kısa zamanda blogumun başına dönerim, sevgiyle kalın ...
  

14 yorum :

  1. Geçmiş olsun canım, acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun canım bende de biraz kırkınlık var..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun...
    çabucak iyileşmen dileğimle...

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun arkadaşım
    limonlu ıhlamur biraz iyi gelir tabi bol bol dinlenmek de gerek

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Mekila, çok geçmiş olsun dinlemeden geçmez
    aman havalarda soğuyor dikkat edein bol ce vitamini ayrıca adaçayı mutlaka için Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun, acil şifalar inşallah.

    YanıtlaSil
  7. cok cok gecmis olsun canim, acil sifalar diliyorum...

    HERKESE DUYURULUR :

    KuRaBiYe adli ETKINLIK baslattim (05 Aralik - 05 Ocak) , herkes davetlimdir..

    Katirlirsan cok mutlu olurum :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN BOL BOL C VİTAMİNİ AL HAVALARDAN HERKES DAĞILMIŞ VAZİYETTE

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun,inşallah en kısa zamanda iyileşirsin.

    Kendini iyi hissettiğin zaman bloğumdaki çekilişe bekliyorum canım.

    YanıtlaSil
  10. İYİ DİLEKLERİNİZ VE DUALARINIZ İÇİN HEPİNİZE GÖNÜLDEN TEŞEKKÜR EDERİM, ÇOK MUTLU ETTİNİZ BENİ, İYİ Kİ VARSINIZ =)

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun!
    Şafi olan,tez zamanda şifa versin.
    Kalbi sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)