24 Aralık 2010 Cuma

İlk Keçe Çalışmam ve Ödülüm

     Uzun süredir keçe ile yapılan çalışmaları, örnekleri...vs her ne var ise takip edip araştırıyordum. Özellikle broşlara bayılıyorum diyebilirim. Ve bu konudaki heyecanımı gören annem bana süpriz yapıp keçe dolu bir poşet ve silikon tabancası ile geldi. Ben de yeni yıl yakın diyerek, yeni yıl temalı bir broş yapmak istedim.
     İlk denemem olduğu için dikişlerde ve broş iğnesini tutturmakta sorun yaşadım ama zamanla alışacağıma ve daha başarılı işler çıkaracağıma inanıyorum. Bakalım siz neler düşüneceksiniz =)




Çarşamba günü o güzel gönlünden beni geçirerek ödüle layık gören sevgili Kızımın Cicileri blogunun sahibesi Emine hanıma buradan çok teşekkür ediyorum, gurur duydum, onore oldum =)


Ben de bu ödülü ;






arkadaşlarıma yolluyorum.

12 yorum :

  1. canım ödül için çokkk teşekkür ederim..sevgilerimi yolluyorum..

    YanıtlaSil
  2. canım teşekkür ederim ödül için yayınlıycam sağol
    diğer blogum
    http://hobievi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ilk deneme olmasına rağmen çok çok güzel olmuş mekilacım... nice güzel keçe çalışmalarını göreceğimizin sinyallerini de veriyor aynı zamanda... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. hemen hemen aynı zamanlarda ilk keçe çalışmamızı yapmışız :) görüyorumki sende çok keyifli bir çalışma yapmışsın... ellerine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. broş hiç de acemi işi gibi durmuyor:)
    ayrıca ödül için kutlarım:)

    YanıtlaSil
  6. oo ben çok başarılı buldum keçe konusunda devam etmelisin harika işler yapacağına inanıyorum

    YanıtlaSil
  7. MEKİLA ÇOKK TEŞEKKÜR EDERİM.ÇOK MUTLU OLDUM.BEN HİÇ KEÇE ÇALIŞMADIM.İLK DENEMEN BENCE BAŞARILI ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  8. Ödül için çok teşekkür ederim canım. Keçe çalışmanı da çok beğendim ve izlemeye aldım seni ;)

    YanıtlaSil
  9. İlk denemen olması gerçekten şaşırtıcı, ben de kendimi ilk denemelerimde "daha acemiyim" diye avutuyordum; acemi değil beceriksizmişim:D

    Tekrar çok teşekkür ediyorum ödülüm için;))

    YanıtlaSil
  10. Çokk cici olmuş emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık. çok güzel olmuş.. bende çok hevesliyim keçeye bakalım ne zaman malzemeleri temin edebileceğim...

    YanıtlaSil
  12. gutguturuna : Rica ederim canım =)

    ruşen : Evet ilk denememdi ama çok eğlenceli ama bir okadar da zor bir iş, yine de yeni çalışmalar yapmayı düşünüyorum =)

    DeNiZ.KaYRa : Rica ederim =)

    oytunla hayat : Ne tesadüf, senin yaptığın çalışma da süper olmuş, ellerine sağlık.

    CEPAYNASI : Teşekkür ederim canım, ilk çalışmamdı ancak daha önce çok gözlemledim, araştırdım.

    Pastane'den : Çok teşekkür ederim canım, ben de devam etmeyi düşünüyorum, bakalım zaman ne gösterecek =)

    ÖZLEMCE : Rica ederim, bir gülücüğe neden oldumsa ne mutlu bana =)

    Cheerful Demet : Teşekkür ederim, ben uzun zamandır izleyicindim , sen de benim bloguma hoşgeldin canım =)

    SvGLove : Rica ederim bence hakediyorsun bu ödülü çok cici bir blogun var, ayrıca teşekkür ederim =)

    Kitap Cadısı : Teşekkür ederim =)

    Emine Öztürk: Çok eğlenceli bir dünya keçe ile yapılan çalışmalar ancak gerçekten her işte olduğu gibi emek ve zaman istiyor, çıkan sonuç beğenilirse tüm yorgunluk da uçup gidiyor =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)