27 Aralık 2010 Pazartesi

Keçe Broş - 2

  Keçe çalışmalarıma devam ediyorum. Aslında bu defa göreceğiniz broş çok tanıdık bir keçe çiçek modelinden oluşmakta. Keçe ile yapılan çalışmaları araştırıp, inceler, rnasıl yapıldıklarına dair metodlarına bakarken, gördüğüm ve çok hoşuma gidenlerden birisi de sevgili Sesiber 'in yaptığı çiçekli broştu.
İşte ben de 2. broş çalışmamda bu çiçeklerden esinlendim. Çiçeklerin yapılış aşamasını sevgili Sesiber de şu adreste paylaşmış.
Bakalım beğenecek misiniz, başarılı olabilmiş miyim?


 


12 yorum :

  1. çok beğendim.renkler çok güzel.eline sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. Çok cici olmuş. Emeğine sağlık. Bakıp bakıp imrenmekle kalıyorum hep ben :(
    Şehrimde sadece iki parça kırmızı ve fıstık yeşili keçe bulabildim ve onuda öğrenciler için getirmişler başkada gelmeyecekmiş :(( Taşınmam lazım bu şehirden sanırım çok engel oluyor bana çokk
    :)

    YanıtlaSil
  3. BAYILDIM, RENKLER HARİKA, HEM DE ÇOK TİTİZ ÇALIŞILMIŞ, Emeklerine sağlık, çok cici olmuş, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel cıvıl cıvıl :)

    YanıtlaSil
  5. FRUMOS BLOG
    FELICITARI
    MARI

    LA MULTI ANI ! 2011

    http://maria-crizantema.blogspot.com

    (ai o felicitare pe blogul meu -- pentru MEKILA)

    YanıtlaSil
  6. ÖZLEMCE : Çok teşekkür ederim canım =)

    Kitap Cadısı : Teşekkür ederim canım, üzüldüm oralarda keçe bulamamana, gönlün taşınmaktan yana ise dilerim en kısa zamanda daha mutlu olacağın bir yere gidersin =)

    .:Hobibox:. : Çok mutlu oldum beğendiğiniz için, sizin gibi bu konularda usta olan birinin beğenisini alabilmek çok hoş =)

    NiLaY : Çok teşekkür ederim canım =)

    Maria : Thank you so much dear, I saw your beautiful card. Vă mulţumesc, draga mea, am văzut card anul nou, foarte frumos, Loves

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ellerine sağlık.Bende bir keçe alabilsem birşeyler yapmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş,güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  9. çok şık olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Renklerin uyumu çok güzel olmuş ayrıca çok da şık duruyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. en çok beğendim çalışma buuuuu:)

    YanıtlaSil
  12. nisamu: teşekkür ederim canım hemen al bence =)

    cep aynası: teşekkürler tatlım =)

    gönül: teşekkür ederim canım =)

    çeşnici handan : çok çok teşekkürler =)

    saadet: çok sevindim beğenilmesine teşekkürler canım =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)