30 Aralık 2010 Perşembe

Keçe Çiçekli Taç

  Keçe ile bu defa bir taç süslemek istedim, kafamda tasarladığım görüntüyü elde ettim fakat açık konuşmak gerekirse gerçekten zorlayan bir uğraş. Gözlerim neredeyse şaşı oluyordu =) Aslında bakıldığında ne var canım ben de yaparım denilebilir ancak işin içine girildiğinde durum hiç de böyle değil. Ben çok özeniyorum bu tarz işlerde, temiz olsun hatasız olsun istiyorum belki de bundan kaynaklanıyor bu denli yorucu olması. Neyse lafı fazla uzatmadan fotoğraflara buyrun diyeyim, bakalım beğenecek misiniz?











10 yorum :

  1. mekila çok beğendim.emeğine sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. sevgili mekila mükemmel güzel olmuş ayrıntılara düşkünsün cok güzel olmuş.inan şaşılıga degmiş.sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
  3. Özlemce : Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim =)

    Selinka : Teşekkür ederim canım, ben de bitirdiğimde aynı şeyi düşündüm, sonuçtan memnun kaldım =)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Mekila, çok hoş ve güzel olmuş.Eline sağlık. Bu işleri yapabilen sizlere imreniyorum.

    YanıtlaSil
  5. çok güze ve muntazam bir işçilik sergilemişsin.. esen seçiminde harka.. ellerine sağlık..iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş. 1. sınıf. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Çok cici olmuş, emeğine sağlık, sevgiler, mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  9. MUTLU SAĞLIKLI ÇOK ÇOK YILARA.ÇOK ÇOK ŞIK ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  10. Emine Öztürk : Çok teşekkür ederim =)

    Nisamu : Teşekkür ederim

    Nedret : Beğenmenize çok sevindim, teşekkür ederim

    Hobibox : Teşekkür ederim sizin de yeni yılınızı kutlarım =)

    orgucuoyuncakcınine : Teşekkür ederim, Size de çok çok mutlu yıllar dilerim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)