6 Aralık 2010 Pazartesi

Mim'ler Ve Ödül

Bildiğiniz gibi biraz hastayım, yine de dayanamayıp bloguma bakmak istedim. Biriken birkaç konu olduğunu gördüm ve üzerinden çok zaman geçmesini istemediğimden; sevgili battaniyem ve mendillerim eşliğinde bilgisayar başındayız efendim =)

    Öncelikle geçmiş olsun diyip iyi dileklerini belirten tüm arkadaşlarıma çooook çok teşekkür ederim. Hernekadar birbirimizi görmemiş tam anlamıyla tanımıyor olsak da bir yerlerde birilerinin size iki dakikasını ayırıp güzel dileklerini paylaşması, nasıl desem, çok güzel gerçekten çok güzel bir şey =)
    Hasretli Lezzetler bana 1 ödül ve bir mim yollamış, kendisine çok teşekkür ederim =)

  Mim konusu, gereği olarak soruları cevaplayayım:

-Yeni yila nasil ve kimlerle girmek istiyorusun?
- Öncelikle ve en önemli şey olan sağlıkla, huzurlu ve mutlu bir şekilde sevdiklerim ve ailemle beraber.
- Yeni yildan beklentileriniz neler?
- Sağlık, huzur, mutluluk, başarı dolu ve sevdiklerimle beraber güzel günler. Biliyorum aynı şeyi yazmış oluyorum ama bu yazdıklarımın dışındaki herşey boş geliyor bana. Hayatta en önemli olan bunlar bence =)

- Yeni yilda neler yapmak istiyorsun?
- Gezmek, daha çok fotoğraf çekecek güzel anlar yaşamak, akrabalarımı daha çok ziyaret edebilmek, arkadaşlarım ile daha sık görüşebilmek, daha çok ve leziz pastalar yapmak, keşfetmek, sizlerle paylaşmak.

- Yeni yil sence ne demek?
- Küçükken bir çikolata yeriz, bizi öyle mutlu eder ki sanki dünyanın en leziz çikolatası o an elimizdedir. Yıllar geçer çeşit çeşit en kalitelisinden çikolatalar yesek de onu unutamayız. Bir gün tesadüf buluruz yine o muhteşem çikolatayı, büyük bir heyecanla tadına bakarız ve. . . O tat yoktur, uçup gitmiştir, içinizde birşeylerin kırıldığını hissedersiniz. İşte hayat böyledir; büyüyüp sorumluluklar aldıkça, ayağını uzatıp bize çelme taktıkça hayat; zamanla bazı güzellikleri süpürdükçe, o çikolata gibi tadı değişir yaşamın. Bence yeni yıl herşeye rağmen içimizde yok olmayan çocukların gizli gizli dileklerini tuttuğu ve gerçekleşeceğini beklediği, hayallerini yarına ertelediği günler bütünüdür.

- Yeni yilda ne olursa cok mutlu olursun?
- O küçük çocuğun tüm kalbi ile dilediği güzellikler gerçekleşirse, işte o zaman çok mutlu olurum sanırım =)

- Yeni yila dair mesajin nedir?
- Bir klasiktir bu ama olsun en güzel dileklerdir bunlar;
 Sağlık, mutluluk, başarı, huzur, sevdikleriniz ile birlikte olacağınız bol gülücüklü günlerle dolu bir yıl dilerim hepinize. İçinizdeki çocuğu yok etmeyin, hayatın çelmelerine takılmamak için zıplayın, bol bol gülümseyin =)

 Bir diğer mim yollayan arkadaşım Jelibonik Yazılar, gerçekten çok teşekkür ederim =) Mim konusu iki tane; kişi isterse ikisini, isterse seçtiği birini cevaplayabiliyor. Konular şu şekilde:
1- "Bir kişiyi seçip onunle neler yapmayı sevdiğinizi yazınız lütfen."

2- "Size göre aşk nedir? Bir ilişkiden neler beklersiniz?"

  İşte bu noktada hangisini cevaplayacağıma dair epey bir kararsızlık yaşadım.


 "Size göre aşk nedir? Bir ilişkiden neler beklersiniz?"

Ancak fotoğraftan da anlayacağınız üzere çok derin bir konuyu AŞK'ı seçtim =)
Bana göre dünya üzerinde milyarlarca çeşit aşk var, tarifini yapmaya çalıştığımda bana özgü, benim görüşüme göre aşk'ı ifade etmiş olacağım. Evet, milyarlarca çeşit aşk var; çünkü  herkes aşk'ı farklı boyutlarda, farklı derinlik ve duygularda yaşar. Jelibonik Yazılar'ın dediği gibi şimdilerde gençler öyle bir aşk yaşıyorlar ki bugün birisine yarın bir başkasına... Öyle çalkantılarla harcıyorlar ki kalplerini; kimisi bu fırtınalardan çıkamıyor, çözemiyor sorularını ve aşk bu mudur diye sorugalayamadan hayatından vazgeçecek noktalara gelebiliyorlar.
"Hey sen!" diye bağırmak istiyorum ve "Sen aşk'ı ne sanıyorsun, saçın, başın, makyajın, giydiğin markalı kıyafetlerinle seni nitelendirip ona göre beğendiğini söyleyen kişiye karşı hissettiğin midir aşk?!" demek istiyorum. Çünkü uyanmasını istiyorum gençlerimizin.
    Aşk öyle her gün karşınıza çıkmaz, her insanda bulunmaz, kılığına kıyafetine bakmaz, kimsin nesin dinlemez. Aşk taştan bir köprü gibidir, iki kalp arasına kuruludur. Bu köprü kimi zaman çift yönlü kimi zaman tek yönlü yol taşır. Aşk'ı taştan köprüye benzettim çünkü bu köprü bir başka güzeli veya yakışıklıyı gördüğünüzde ona doğru yönelemez. Dozerler, balyozlar ile yıkılmadıkça yani var olan aşk ölmedikçe bir başkasına aşık olunamaz, olduğunu sanır insan, geçici duygulardır aslında. Tabi yaşadığınız gerçekten aşk ise.
     Her insan içten içe kendisine hayrandır, kendisini sever, beğenir ve farkında olmasa da karşısındaki kişide biraz kendini arar bence. Ve bulduğunda aşk'ı da bulmuş olur. Tabi tüm bunlar şahsi düşüncem. Ama "Ruh eşimi buldum" diye boşuna demezler değil mi =)
    Dediğim gibi çok derin bir konu lafın sonunu getiremem, yaz yaz bitiremem. Mim konusuna göre "Bir ilişkiden neler beklersiniz." kısmını özel bulduğum için kendime saklamayı uygun görüdüm, kusura bakmayın =)

Bu iki mim'i ve bir ödülü aşağıdaki arkadaşlarıma yolluyorum, içlerinden aynı mim ve ödülü alan olmuş olabilir, bilemiyorum.






5 yorum :

  1. TEŞEKKÜR MEKİLACIĞIM ÖDÜLÜMÜ ALDIM GİDİYORUM. MİMLERİNİ DE EN KISA SÜREDE CEVAPLAYIP YAYINLAYACAĞIM

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim ve çok teşekkür ederim:) aşk konusu beni de sardı ilki vardı bende lakin sırada 5 mim var... kısa yazmayı da bilmiyorum.. ödevlerim çok velhasıl.. öperim

    YanıtlaSil
  3. Canım çok teşekkür ederim mim'in için inan çok mutlu oldum :) İstanbuldan döner dönmez ilk postum budur :) malum yoğun bir hafta beni bekliyor elimden geldiğince çabuk yayınlamaya çalışacağım :) Öpüyorum seni çok çok :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürleeer! Buyrunuz.. :)

    http://mellynindunyasi.blogspot.com/2010/12/yeni-yl-yeni-yl-yeni-yl-yeni-yl.html

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)