17 Aralık 2010 Cuma

Yoğun Duygular

   Bugün yine her sabah olduğu gibi uyanmıştım güne, ancak ilerleyen saatlerle, sanki görmediğim kişiler sırtıma ağır ağır bir şeyler yüklüyor ve ben bu yüklerin artması ile bunalmaya başlıyordum. Belki epeydir kapalı olan gri boyalı gökyüzünden, bardaktan boşalırcasına yağan yağmurdan, belki de hayata dair umutların beklentilerin birer birer yok olduğunu görmekten, bunalmıştım işte, bir sıkıntı vardı çözemediğim. Pencereyi açmış derin derin nefes alıyordum, yaprakları sararmış ağaca bakıyordum, hızla yağan yağmurla dövüşüyordu sanki.


Sonra oturdum bilgisayarın başına birkaç gündür yazamıyordum, düzenli bir şekilde ilgilenemiyordum blogla. Kimler neler yazmış bakıyordum, derken Deli Anne 'nin Blogcu Anne İtirafı adlı yazısını gördüm. Okumaya koyuldum ve okudukça ilerleyen satırlarda gözlerimin dolmasına, yoğun duygular yaşamama neden olan o güzel cümleler ile karşılaştım. Tamam kova burcuyum (genelde taş kalpli derler de kova burçlarına), fizikçiyim(çok mantıksaldırlar derler) aynı zamanda çok duygusal bir bayanım da =)
Hayatın, O Güzel Yaratıcı'nın bazı zamanlar bizlere minik hediyeler, güzellikler, sürprizler yaptığına hep inanmış ve yaşamışımdır da. İşte o okuduğum satırlar da bence bunlardan birisiydi. Bunaldığınız, çözemediğiniz, nedir bu adını koyamadığınız bir sıkıntınız varken ve siz bununla uğraşırken uzaklarda birileri, sizin o kişi için özel olduğunuzu, ayrı bir yerinizin olduğunu söylemesi, bunu öğrenmek gerçekten harika bir duygu.
Yüzyüze tanışmadık, bilmiyoruz birbirimizi ama gönlümüzden parmaklarıma dökülen cümleler ile hepimiz burada bir dost bir arkadaşız. Ve canım arkadaşım Mümine 'ye buradan teşekkür etmek istiyorum, günümü güzelleştirdiği için...

5 yorum :

  1. bende aynı duygulardayım :((

    YanıtlaSil
  2. Benim de günüm sevimsiz başlamıştı epey, senin aksine sebepleri de belliydi.. sen güzel duygular hissettirmesinden bahsederken yazının, ben de dedim ki içimden ah keşke ben de öyle hissedebilsem.. ki bu yazı sahiden de öyle hissettirdi.. birazcık körlerle sağırlar birbirini apırlar oldu ama olsun canım ne çıkar bundan:)

    ayrıca oğlum da kova burcu ve çoook duygusaldır, tanıdığım bir çok kova burcu da evrensel derecede duygusaldır üstelik.. severim kova burçlularını, hatat öyle özeldirler ki hiç bilmediğim burç dünyasında sivrilen ve bildiğim tek burçtur.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. kızlar ne oluyor havadan mıdır nedir biraz canlanın neşelenin bugünkü yazımı sizleri biraz güldürmek içindi

    YanıtlaSil
  4. Evet sanırım havalardan, ama elinde olmuyor insanın. Yazın gerçekten çok komikti Çılgın Mevdoş =) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Evet, evet bence de havadan. 21 Aralıktan sonra herşey düzelecek. Şurda kaldı 3 gün. Ha gayret!

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)