29 Ocak 2011 Cumartesi

Boyunluk - 2

  Bu dafa yaptığım keçe boyunluğu çift taraflı tasarladım, üzerinde kullandığım iğneyi ise sabitlemedim. İğne tek başına broş olarak da kullanılabilir.


Daha önce de bahsetmiştim ; sentetik (tabaka) keçeyi kendi başıma yapıp öğrenmiştim. Ancak keçe yününde bu söz konusu olamadığından kursa gittiğimi anlatmıştım. Kursu çok sevmemde şeker mi şeker bir hocam olmasının da etkisinin büyük olduğunu söylemiştim. İşte bu cici hocam öyle nefis işler çıkarıyor ki bunları herkesle paylaşmak istediğini de belirtince ben de yeni bir blog açalım önerisinde bulundum.



Kendisine birlikte bir blog açtık, henüz çok yeni, ancak zamanla yayınlayacağı postlarda o nefis işlerini görebilme imkanınız olacaktır.
Blogun adı hocamın kendi adından oluşuyor Azra Seda Ertik. Hocam deyince çok yaşlı biri canlanmasın aklınızda, daha çok genç benden sadece birkaç yaş büyük =)



Bu boyunluk da hediye edildi, çok beğenildi, beğenilince ben de çok mutlu oldum tabi . İnsan onca emek verdiği şeylerin sevilip beğenilmesinden öyle hoşnut oluyor ki =)


Bu da boyunluğun diğer tarafı düz siyah




Bu da boyunluğun broş olarak da kullanılabilinecek olan iğnesi =)

6 yorum :

  1. Harika olmuş gercekten, saiyahın zerafeti ve dantelin asaleti bir araya geldimi işte böyle harika olur, emeğine sağlık, sevgiler, selamlar, güzel bir hafta sonu diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Şahane omuş Mekila'cığım. Benim kursa gitme şansım yok. Sevmem de zaten. Senin yanın sıra, hocanı da izlemek zevk olacak. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. işte bu yüzden izliyorum seni gerçekten çooooooooooooooooookkkkkkkkkk şık olmuş baayıldım valla
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. .:Hobibox:. : Evet siyahın ayrı bir asaleti var canım çok teşekkürler =)

    Nedret: Canım Nedret'im çok teşekkürler, hocam da çok mutlu olacaktır eminim böyle maharetli bir izleyici sahibi olmaktan dolayı.

    İkiz Annesi: Canım teşekkür ederim =)

    sezobigo: Canııım çok mutlu ettin beni, çok teşekkür ederim, senin verdiğin tavsiyeyi de hiç unutamam tekrar teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  6. Çok şık olmuş...Ellerine sağlık , iyi günlerde ısıtsın.sevgilerimle

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)