23 Ocak 2011 Pazar

Boyunluk

Bloguma o kadar çok keçe ürün ekledim ki sizlerin artık sıkıldığınızı düşünmeye başladım =) Ama insanın elinde değil, yaptığı emek verdiği şeyleri paylaşmak istiyor, fikirleri öğrenmek istiyor. Ancak merak etmeyin bu yazımdan sonra 1 yazım daha olacak keçe ile ilgili sonrasında yine her konudan bahsetmeye devam edeceğim =) Tabi arada keçe ile ilgili postlarım da olacak. Şu aralar ise planladığım bir başka konu var, kafamdaki şekilde tamamladığımda sizlerle paylaşacağım.
Bu yazımda ise ıslak keçeden yaptığım boyunluğu konu etmek istedim.

Kenarlarında görünen danteller boyunluğa kesinlikle dikişle monte edilmedi, keçe yününün kaynaşma, keçeleşme özelliğinden yararlanıldı.

Boyunluğun iki ucunu birbirine birleştiren kısımdaki çiçeğin arkasında iğne bulunmakta, çiçekleri de keçeden yaptım =)

Model olarak annem yardımcı oldu =)






9 yorum :

  1. mekila hep yap hep yayınla.ben çok beğeniyorum.ıslak keçeyi ilk sende gördüm.ve yaptıklarını keyifle izliyorum.danteller çok yakışmış.eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşım ellerine sağlık harika görünüyor.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. nası yani dedirtcek cinsten şeyler yaptıkların .şık olmuş vesselam
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bu güzelliklerden sıkılınırmı hiç?Ellerine sağlık çok şık görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. Yarımay keçeler olağanüstü bir hava katmış. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. vay canınaaaa harika olmuş :) broşla bi başka olmuş şahanee

    YanıtlaSil
  7. ÖZLEMCE : Teşekkür ederim Özlem'im, ben de çok seviyorum ıslak keçeyi, devam edeceğim ama çok sıkmak da istemiyorum sizleri =)

    İkiz Annesi : teşekkür ederim =)

    sezobigo : çoook teşekkür ederim =)

    Limon çiçekleri :Canııım çok sağol =)

    sarkaç : teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  8. Azra seda : sizin gibi bir üstad karşısında benim yaptıklarım nedir efendim =)

    YanıtlaSil
  9. sende bu heves bu el becerisi varken ben anca teknik öğretebilir geri çekilip keyifle izleyebilirim:)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)