2 Ocak 2011 Pazar

Broşlar ve Ekilen Ürünler

  Düşündüm taşındım ve şu sonuca vardım ; " Keçe ile ilgilenmek bir bağımlılık gibi " =) Bir başlıyorsunuz ve bir sonrakinde çok daha güzel bir sonuç çıkaracağım, çok daha güzel bir şey tasarladım dedirterek sizi kendisine bağlıyor, yani en azından ben böyleyim =) Bu bağımlı ruh hali içerisinde yine yeni broşlar yaptım. Buyrun efendim bakalım beğenecek misiniz.

Bu broşu anneciğim gördüğünde çok beğenmişti, ben de hemen yapayım dedim =)



Bu broş ise kendi fikrim, bir çok bebek şekilli broş görmüştüm ama zenci bebek şeklinde broşlara pek rastlamadım. Bir değişiklik olsun istedim ve zenci bebişlerin keçe broşlarını yapmak istedim. Bu bebeklerin çeşitli versiyonlarını yapmayı düşünüyorum. =)


Daha önce Toprak Kokusu adlı yazımda belirttiğim, yaylamızdaki bahçemize ektiğimiz ürünlerden turplarımız tazecik karşınızda, geçen gün annemler yeni ağaçlar dikmek için yaylamıza gittiklerinde bu güzellikleri de toplayıp gelmişler.

8 yorum :

  1. Bağımlılık yapıcı olduğuna inanıyorum. Yetenek olunca keçe sonsuz üretim imkanı sunuyor. Elinize sağlık, ikisi de çok hoş.
    Turpların tazeliği nasıl da belli. Afiyetle.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.:)
    Bende bir çarşıya gidip keçe alsam neler yapıcamda gidemedim bir türlü:((

    YanıtlaSil
  3. Arap kızına bayıldım,süper olmuş,iyi yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ya ve anahtarlığıma kavuşmak için sabırsızlanıyorum=)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık!Turplar da taze taze,çıtır çıtırdır eminim!

    YanıtlaSil
  6. afiyet olsun.. kırmızı çiçeğe bayıldım. çok şık olmuş.. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. zenci kız ( arap kız) a bayıldım :) ellerine sağlık ..ilhamına sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  8. iyi fikir bende çok beğendim bu broşu paylaşım için sağol

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)