24 Ocak 2011 Pazartesi

Bebekli ve Çiçekli Broş


Bebek broşlarını çok beğeniyordum, gerekli malzemelerden boyaları da tamamlayınca işte bu ilk broş ortaya çıktı ve hediye edildi. Çok sevdiğim birisine uzaaak uzak bir yere gitti. Çok beğenmiş kullanmaya başlamış bile, güle güle kullan canım =)
İlk deneme olduğu için yüzdeki ifade ve çene yapısını tam olarak ayarlayamadım, zamanla daha iyi sonuçlar çıkaracağıma inanıyorum.
Bu fotoğrafta sarı ışık altında diğerinde ise beyaz ışık altındaki halini görebilirsiniz.


Yaptığım bir diğer broş ise kat kat renkli keçeden oluşan bir çiçek broşu.

Nasıl beğendiniz mi?

7 yorum :

  1. Çok güzel çok şirin olmular ellerinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun, bu güzellikler hakkını almalı.

    YanıtlaSil
  3. çok şeker olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. hamarat kız ellerine sağlık canım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. Evimin İncileri Belgin : teşekkür ederim canım

    nisamu: çok sağol canım inşallah amiiin =)

    EMİNE ÖZTÜRK: teşekkür ederim canım,

    İkiz Annesi : Teşekkürler güzelim =).

    sarkaç: İnşallah öyle olur canım sağol =)

    sezobigo : Hayırlısı olsun canım inşallah =)

    GÖNÜL :teşekkürler

    Nedret Teşekkür ederim üstadım =)

    Çılgın Mevdoş : Mevdoş'um sağol canım benim =)

    oytunla hayat : Canım çok çok teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  6. ifadeyi tam ayarlayamadım demişsin ama bence çok da hoş bir hanım olmuş:)ayrıca ben bu hanımefendiyi birine bezetiyorum sanki ama çıkaramadım şimdi...hatırlarsam söylerim...

    YanıtlaSil
  7. Perimasalım: Canım çok teşekkür ederim, bak ben de merak ettim şimdi kime benzettiğini =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)