19 Ocak 2011 Çarşamba

Keçe Yünü - 2

  Daha önce bahsettiğim keçe yünü çalışmalarımdan ikincisi ile karşınızdayım. Bu defaki çalışmamı annem için süpriz hediye olarak yaptım =) Kendisi kahverengiyi çok sever, bu nedenle kahverengi bir şal bulmuş olmam çok güzel bir şans oldu benim için. Sade bir şal üzerine keçe ile çalıştım. Sonuçtan annem çok memnun kalmış görünüyordu çok sevindi çok beğendi. Bakalım siz de aynı görüşte olacak mısınız =)

Keçe yününün döşenme aşaması



Çiçek motiflerinin döşenmesi



Ve şalın bitmiş hali

Çimenlerin arasından çıkan laleler figürü oluşturmaktı amacım =)

10 yorum :

  1. mekila çokkkk beğendimmmm hemde çokkkk

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerin sağlık, ahh nerde bende o yetenek:))

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş..ıslak keçe ile kötü bi denemem olmuştu ama görünce özenmedim değil..güle güle kullansın anneciğin..

    YanıtlaSil
  4. wawwww diyorumbaşkada bişiy diyemiyorum
    bayıldım desen bayıldımm

    ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlıjk çok güzel olmuş:)

    Sen bu keçe işine iyice sardın:)

    YanıtlaSil
  6. vay be neeler yapılıyorda biz sadece seyrediyoruz:)
    çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir hediye olmuş. Keçeyle yapılacak ne hoş şeyler varmış.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Izbandut gibi güçlü kuvvetli bir köle bulsam ben de başlayacağım tekrar:)))

    YanıtlaSil
  9. cok hos olmus. Bayildim resmen.

    YanıtlaSil
  10. ÖZLEMCE : Ben de çok mutlu oldum beğendiğin için canım =)

    BALLI LOKMAM : Teşekkür ederim canım =)

    Gul/İnn: Kötü denemen de olsa bence devam etmelisin eğer keçe ile ilgilenmeyi seviyorsan canım =)

    kitap cadısı: Çok teşekkkür ederim canım =)

    nisamu: Evet çok eğlenceli ve bağımlılık yaratan bir iş bu keçe =)

    sezobigo: =)) Teşekkür ederim canım

    sarkaç :evet ıslak keçe ile sınır yok hayal gücünüzle alakalı herşey =)

    Nedret: Evet biraz güç gerektiriyor, kollarım kas yapacak sanırım =)

    Taze Anne: Teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)