27 Ocak 2011 Perşembe

Keçe Kolye


Keçe ile ilgili paylaşımlar yayınlamaya yoğun istek üzerine devam ediyorum =P Şaka şaka zaten daha önce de belirtmiştim ara ara devam edeceğimi. Bu defa ise keçe yününden yaptığım kolyeyi yayınlıyorum. İlk bakışta basit gibi görünüyor ancak kolyede bulunan ip ve boncuklar dışında herşeyin yün liflerinden oluşturulduğunu söylersem nasıl bir uğraş gerektirdiğini izah edebilmiş olurum sanırım.


Bu kolyeyi Amalana Felt 'in bir paylaşım sitesindeki şu kolyesini görünce denemeye karar verdim, birebir aynı olmasa da temel olarak aynı =) Tabi oradaki kolye daha profesyonelce =)



Siz ne düşünüyorsunuz?

7 yorum :

  1. çok güzel, daha neler yapılabilir acaba bu keçeden?

    YanıtlaSil
  2. ponponları çok beğendim.gözüme ilk çarpan oydu belki renkli oluşlarında:)ama tümüne bakıldığında çok şık
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. güzel görünüyor ,oldukça başarılısınız keçe de..ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok zor görünüyor. Ben zincire kurdele takarken bile zorlanıyorum:)

    Ellerine sağlık Mekila'cım:)İlham aldığın kaynaktan daha da farklı bir kolye ortaya çıkarmışsın.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık,çok güzel olmuş,tabii ki basit bir iş değil.Keçeyle uğraşmak bayağı bir kol gücü gerektiriyor.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık mekilacım, büyük kolyeleri seven birisi olarak bayıldım diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  7. BALLI LOKMAM : Canım keçeden yapılabilinecek şeyler gerçekten hayal gücünüz ile sınırlı, gelinlik dahi yapan var =)

    sezobigo: Teşekkür ederim canım, evet keçe yünlerinin renkleri büyülüyor zaten insanı =)

    içimizdeki karnaval : Teşekkür ederim canım çok sağol =)

    SvGLove : Canım evet zor biraz, ama sevince insan çıkan sonuca buna değer diyor. Evet farklı oldu =)

    sevil : Evet kesinlikle bu gidişle kollarım kas yapacak =).


    oytunla hayat :Teşekkür ederim canım benim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)