21 Ocak 2011 Cuma

Portföy Çanta

  Islak keçe çalışmalarıma son sürat devam ediyorken bir portföy çanta yapım denemesinde bulundum =D Çok garip bir cümle oldu farkındayım, gecenin bu saati yorgun argın ancak bu kadar oluyor sanırım, affola...

Yünlerin döşenme aşaması


Islatma aşaması


Keçeden yapılmış çiçeklerle süslenmiş ve bitmiş son hali


Çiçekleri çantaya tutturma ve fermuarı monte etme dışında hiçbir yerinde dikiş yok çanta tüm olarak çıkarılıyor.

Ve el yapımı olduğu , çiçekler de doğaçlama yapıldığı için dünyada bir benzeri yok diyebilirim =)
Islak keçede tam anlamıyla simetrik ve düz bir sonuç elde edilemiyor, keçe kendi doğası gereğince kaynaştığından değişik bir görüntü oluşuyor. Bu da ona ayrı bir güzellik ve hava katıyor bence =)

10 yorum :

  1. Çook güzel... Devam... Tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. anam bacım bu ne güzel şey böyle bende kasım aksım kasılıyordum hamaratım diye siz neler yapmışsınız böyle vallaa takdir ediyorum canım seni ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyor benzersiz olması ayrı bir güzellik.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Mekila'm gene konuşturmuşsun maharetini..üstelik giderek daha da güzelleşiyor eserlerin

    YanıtlaSil
  5. ellerine emeklerine sağlık pek güzel olmuş gene :D

    YanıtlaSil
  6. mekila yine süper olmuş.eline sağlıkk

    YanıtlaSil
  7. bendee yapmak istiyorummm :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Mekila, harika olmuş ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  9. gülleri beğendim ben. çanta eminim güzeldir.burdan resim oarak tam anlaşılmıyor yani çanta demeseydiniz anlamayabilirdim elime almadığım için tabi ama güllere bayıldım

    YanıtlaSil
  10. Nedret: Teşekkür ederim =)

    Çılgın Mevdoş: Ne demek canım benim ben daha acemiyim yeni öğreniyorum, sen de çok harika şeyler yapıyorsun, teşekkür ederim =)

    İkiz Annesi: Çok teşekkür ederim canım =)

    Kitap Cadısı: Teşekkür ederim =)

    ÖZLEMCE: Çok teşekkürler canım =)

    Gul/İnn: =)

    Evimin İncileri Belgin : Teşekkür ederim =)

    sezobigo: Evet fotoğrafta net görünmedi, beğenmene sevindim canım =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)