10 Ocak 2011 Pazartesi

Tavus Kuşu ( Solita'ya )

   Bu aralar salgın olan gribe ben de yakalanmış bulunmaktayım =(  Aman dikkat edin kendinize çok fena bir şekilde bitkin düşürüyor insanı. Ama gün boyu yatakta uzanmaktan da sıkılınca bilgisayar başına koştum yine battaniyem ve sevgili mendillerimle. Aslında biraz merak ve özlemin de etkisi var =)
   Efendim son dönemde keçeye merak saldığımı biliyorsunuz, işte bu merakımın son ürünü olarak bir taç yaptım.  Şu ana dek beni en çok zorlayan ve yoran çalışmam bu oldu. Temel olarak şuradan esinlendim. Aslında bakılınca pek bir benzerliği yok fakat bildiğiniz gibi, esinlendiğim veya kullandığım bilgi ne olursa olsun kaynak belirtmeden paylaşmıyorum.

Burada henüz taca monte edilmemiş halini fotoğrafladım, asıl zor olan basamaklarından birisi taca monte etmekti  =) Çizimini kendim yaptım, bunu yaparken de taca monte aşamasını göz önüne almıştım ancak yine de biraz sorun yarattı. Paylaşmak konusunda sabırsızlanınca da tam olarak temizyelemeden fotoğrafladım.








Burada ve bundan sonraki fotoğraflarda ise taca monte edilmiş halini görebilirsiniz.










Beğendin mi Solita'cığım? =)

8 yorum :

  1. geçmiş olsun.çok beğendimmm

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun öncelikle.yaptığına tek kelimeyle bayıldım.diyorum ya çok güzel işler yapıyorsunuz.bir şey sormak istiyorum benim bildiğim keçeleri birbirne eklemek için dikiliyor ama sizde dikiş yok sanırım.neyle yapıştırıyosunuz
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. öncelikle geçmiş olsun... keçe işi uzmanlık alanım değil ama yeni başlamana rağmen uzun süredir keçe yapan arkadaşlara yetişmişsin gibi geldi bana... ellerine sağlık....inşallah bir an önce ayaklanırsın da kurtulursun battaniye ve mendillerden..

    YanıtlaSil
  4. Özlemce: teşekkür ederim =)

    Sezobigo : ben de araştırıp öğrendim, keçe ile bu tarz işler yapıldığında hem yapıştırma hem de dikme işlemi kullanılabiliniyor. Görsel olarak nasıl bir şey elde etmek istediğiniz ile alakalı. Taç yapacağım için daha kalıplı ve sert bir tabaka oluşmasını tercih ettiğimden yapıştırma yöntemini seçtim. Bunu da silikon tabancası ile yapıyoruz.

    Emine Öztürk: Çok teşekkür ederim, inşallah bir an önce iyileşirim evet. Çok hoşuma gidiyordu keçe sanırım çabalayınca iyi bir şeyler yapabilir hale geliyor insan =)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Mekila çok geçmiş olsun.
    Keçe işinde çok başarılısın. Çok beğendim bu tavus kuşuna yakışır tavusu.

    YanıtlaSil
  6. Mekilam geçmiş olsun.. ve bu nasıl bir griptir ki dehayı ve yaratıcılığı açmış bu kadar.. harika olmuş, harika! ve keçe, bitmemiş türküm benim (Selvi boylum, al yazmalımdan :))

    YanıtlaSil
  7. Deli anne: Yok canım bu tacı grip olmadan önce yaptım. Ama yine de dehamı açtığını düşünmüş olman güzel =D Çok teşekkür ederim

    Sarkaç: Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim =)

    YanıtlaSil
  8. Ah geçmiş olsun:((

    Bence bu keçe işinde pek bi başarılısın canım;) Esinlensen bile, senden bir şeyler oluyor; orjinal buluyorum yaptıklarını, ad vermeni falan;)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)