1 Ocak 2011 Cumartesi

Yaprak Sarması ve Anahtarlık


Daha önce yoğun ilgi gören Kahvaltılık ve Anne Salatası yazımdaki annemin meşhur pırasa salatasından sonra, yine anneme ait olan yaprak sarması ile karşınızdayız =) Geçen gün "Mekilaaa hadi bunun da fotoğrafını çek..." diyerek sarmaları fotoğraflamamı isteyen annem, anlaşılan o ki pırasa salatasına yapılan yorumlardan pek bir mutlu olmuş, pek bir sevinmiş.
Ancak bu defa tarif vermiyorum, bilinen yaprak sarması sonuçta değil mi =) Yalaaaan, annem sarmayı süper yapıyor, yiyen herkes hayran kalıyor; üzerine sos (fotoğraftan anlayabilirsiniz, sarmaların üzerinde duran kırmızı şeyler o şahane sostan), iç malzemesi derseniz ayrı bir mucize karışım =) Annemi yakalayıp tarifi kaptığım anda sizlerle paylaşacağım.

Benim için en önemli konuya gelirsek; dün hem yeni yılı hem de annemin doğum gününü kutladık, yani bugün; 1 Ocak, canım annemin doğum günü, NİCE YILLARA HAYATIMDAKİ EN KIYMETLİ ve EN GÜZEL VARLIK, SENİ ÇOK SEVİYORUM, İYİ Kİ DOĞDUN...


Bu arada yamuk yumuk sarılmış olanları görürseniz onlar benim eserim, ben yaptım ben yedim =)
Ve, yeni yılın ilk keçe çalışmasını; yine bir arkadaşımın isteği üzerine taraftar anahtarlığı şeklinde yaptım. Umarım beğenir, güle güle kullan...


13 yorum :

  1. OOOO!!
    SARMALE
    SUNT FOARTE BUNE
    CU FRUNZA DE VIE
    SI CU SMANTANA
    CU SOS DE HREAN
    MANANC EU

    MARI

    YanıtlaSil
  2. AFEET
    AFFET
    NU MAI SCRIU
    MULTUMESC

    MARI

    YanıtlaSil
  3. Offf nefis görünüyor sarma!Annem geldiğinde ilk iş ben de yaprak sardıracağım.

    YanıtlaSil
  4. offf süper görünüyoooorrrr...anneciğinin ellerinden öpüyorum ve saygılar sunaraktan tarifini reca ediyorum :)))ve hem yeni yılını hem doğum gününü kutluyorum..nice mutlu senelere..anahtarlıkta çok güzel olmuş.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Aaa ne güzel!
    Yılın umutlarla başlanan ilk günü ve anneciğinin doğum günü;) Uzun uzun, sağlıklı, mutlu yıllar dilerim anneciğine, seninle, sevdiklerinizle:)
    Ayrıca o nefis sarmalara 7 ay daha hasret kalacak biri olarak, ne kadar güzel,lezzetli göründüğünü söylememe gerek yok herhalde di mi:))Ellerine sağlık!
    Acaba sosu nedir,anneciğin sırrını bizimle paylaşmaz mı;)

    Çok güzel bir yıl dilerim size;)

    YanıtlaSil
  6. ellerine saglık anneciginin ve senin.cok güzel görünüyor sarmalar ve anahtarlıgın herzamanki gibi mükemmel görünüyor.kova ayrıcalıgı bende kova oldugum için ayrıntılara fazla takılıyımdır.sevgilerle canım...

    YanıtlaSil
  7. Ne tesadüf, benim annemin doğum günü de 1 ocaktı. Annene uzuuun ve sağlıklı bir ömür diliyorum. Sarma tarifini merakla bekliyorum.
    Siz de bu marifetlerinizi annenizden almışsınız sanırım.
    İyi yıllar

    YanıtlaSil
  8. Anneciğinin ellerine sağlık kendime de pay çıkarayım anne olarak Anneler yaparsa güzel yapar diyerek:))
    Anahtarlıkta güzel olmuş senin eline sağlık:)
    Anneciğinin de doğum günü kutlu olsun sağlıkla nice güzel yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Anneciğinin ellerine sağlık canım.Sanırım üzerinde sumaklı bir sos var.Şuradan birkaç tane alıp kaçasım vaaar!Bu arada bende GS liyim anahtarlık ço güzel olmu.

    YanıtlaSil
  10. Kitap Kurduyum Ben = Teşekkürler canım =)

    öznur-ata : Teşekkür ediyoruz, bu arada annemin peşinde dolanıyorum ama sanırım profiterol tarifi gibi kendine özgü kalmasını istiyor tarifin =)

    SvGLove : Evet kesinlikle çok güzel bence bu açıdan çok şanslı annem, hem yeni yıl hem de doğum günü kutlanıyor =)Çok teşekkürler

    *selinka** : Teşekkür ederiz ,evet kova burcunun ayrıcalığı, seviyorum burcumu ben =) Neyse çok şımaarmayayım =)

    sarkaç : Çok teşekkürler canım, doğrudur, annemden almış olabilirim yeteneklerimi =)

    İkiz Annesi : Teşekkürler canım, evet kesinlikle anneler ne yaparsa nefis olur en güzeli olur =)

    Limon çiçekleri: Çok teşekkürler canım, İmkan olsaydı da ben de hepinize ikram edebilseydim sarmalardan,bu arada GS' lısın demek =) Canım sana yorum yazıyorum ama bır sorun var sanırım ulaşmıyor mu bilmiyorum =(

    YanıtlaSil
  11. Yaprak sarmasını kendime, anahtarlığı galatasaray fanatiği oğluma aldım gitti bile, nefsi olmuş ellerine emeğine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Ufff sarma süpermiş !!!

    YanıtlaSil
  13. Ahan da sarma sarmaya gidiyom:))

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)