28 Şubat 2011 Pazartesi

Baldudaklı Cimcime

 Şu an yüzümde öyle büyük bir gülümseme var ki tahmin dahi edemezsiniz. Yeni bir haftaya farklı bir konu ile başlayacaktım ancak öyle bir şey gördüm ki bunu paylaşmadan duramadım. Tabi fotoğraf sahibinden de izin istedim =) umarım kızmaz, ama çok sevindim zıp zıp yerimde duramadım resmen =)
Daha önce Hediyem Var Mantar Broşlar başlığı ile yaptığım çekilişte 2 hediyeden birisini kazanan Waterlily çekilişe baldudaklı kızının şansı için katıldığını belirtmişti =) Cuma günü kargo ile hediyesi bulunduğu yere ulaşmıştı ancak araya haftasonu girince bugün alabilmiş kargoyu ve hemen fotoğraflamışlar. Ama ne fotoğraf, BA-YIL-DIM! Maşallah, öyle tatlı ki baldudaklı cimcime bir de süper bir poz vermiş "İŞTE BUDUR" dedim =) Tam benlik bir fotoğraf baksanıza , maşallah diyin Eylül'e ;
Ayy fotoğrafa baktıkça gülümsüyorum, insan ancak bu kadar mutlu edilebilir, emek verdiği bir şeylerin beğenilmesi ne hoş bir şey =)

6 yorum :

  1. Hakkaten de cimcime yani,tipe bak ya şirin şey :D

    YanıtlaSil
  2. Maşallah çokda yaşamış:)))

    YanıtlaSil
  3. bayıldım.hediye yerine tam gitmiş bak şimdi üzülmekten vazgeçtim:)

    YanıtlaSil
  4. junkhead: değil mi, çok tatlı yaaa =)

    ballı lokmam : Evet maşallah =)

    Gönül: =)

    Sezobigo: Evet çok sevmiş sanırım tatlı cimcime =)

    YanıtlaSil
  5. canım benim mutlu olmana ben de çok sevindim:))ellerine sağlık canım tam benim baldudağıma göre çok şirin hediyen,sevgiler,

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)