25 Şubat 2011 Cuma

Bir Ödül Bir Mim

Bu ödül ve mim'i alalı biraz zaman oldu ancak o sırada çekiliş yapıyordum, çekiliş sonrası blogumda bu konulara yer vereceğimi arkadaşlara belirtmiştim.
Sevgili Gutguturuna beni Okuması En Keyifli Blog Ödülüne layık görmüş kendisine çok çok teşekkür ediyorum, aynı şekilde ben de kendisinin blogunu okurken çok keyif alıyorum =)


 Sevgili  Sezobigo ise bana değişik bir mim yollamış =) Kendisine bu eğlenceli mim için teşekkür ediyorum. Bakalım neymiş bu mim:

-Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
 Hmmm hiç düşünmemiştim;  olmasını çok istediğim bir olay , almayı çok istediğim bir şey ,görmeyi çok istediğim birilerini gün içinde düşündüğüm anda gerçekleştiğini görürsem sanırım şok geçirebilirim =)

-Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
Çok çok beğendiğim bir bluz veya çanta olabilir, her bayan gibi. Ama uyuyamam gibi bir durum söz konusu olmaz =)

-Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Ben hiç diyet yapmadım zaten görseniz safinaz gibiyim :P Şaka şaka o kadar değil ama olur da bir gün diyet yapmam gerekirse o zaman lahmacun ve profiterol için kesinlikle diyet bozabilirim =)

-Uğurun var mı, uğurun?
Uğurum yok pek inandığımı söyleyemem böyle şeylere, yani bu kalem uğurludur, bu sayı uğurludur vs öyle şeyler ile pek alakam yoktur.

-Kendine en yakıştırdığın renk?
Bir zamanlar siyah vazgeçilmezimdi öyle ki sürekli siyah tercih ederdim kıyafetlerimde. Çok yakın bir arkadaşım (11 yıllık dostum) taa ki bana doğum günümde turuncu bir bluz hediye edip "yeter bırak şu siyahları " diyene dek =) Artık her rengi seviyorum ve giyiyorum ancak beyaz, sarı ve pembe rengin bana yakıştığını düşünüyorum =)

-En sevdiğin takın?
En sevdiğim takım, kare şeklinde kristal minik küpelerim ve saatim. Fazle bir aksesuar kullanmıyorum, takı vs yapmayı seviyorum ancak kullanamıyorum, sade olmayı tercih ediyorum, başka bayanlarda gördüğümde "Aaa ne hoş duruyor" diyorum ancak dediğim gibi o takı veya aksesuarı ben takamıyor kullanamıyorum.

-Takıntın?
Hmm takıntım çok sanırım, hangisini söylesem=)

-Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke...
Şehirler ülkeler karışık olarak sayarsam; İsviçre, Mısır, Dubai, Venedik, Paris... Çok Çok yeter ki gidilecek olsun her yeri görmek isterim ben =)

-Ben bu şarkıyı duyunca şakırım?
Tek bir şarkı adı veremeyeceğim ama Çelik, Christopher Cross ve Concha Buika şarkılarını çok severim =)
-Solunda ne var?
Değişik bir soru, kapı var =)


Bu ödül ve mim'i ben de ;






arkadaşlarıma yolluyorum. Bu arkadaşların içinden Azra Seda Ertik benim üstadım, ıslak keçe hocamdır, hani hep söylediğim daha önce de blog açtığında sizlere duyurduğum şu meşhuuur hocam =) Blogunu bir ziyaret edin derim, şeker mi şeker bir insan zaten yazılarını okuduğunuzda bunu siz de farkedeceksiniz. Ancak özellikle yaptığı aksesuar ve clutch çantaları görmeniz lazım nefis, ben de hocamı takipleyerek yakın zamanda keçeden clutch çantalar çalışmayı düşünüyorum.

7 yorum :

  1. Canım beni, önce seni tebrik ederim sonra da çok teşekkür ederim.. Ve profil resmin değişmiş, kendi fotoğrafını koymuşsun galiba; ne de güzelsin maşallah..

    YanıtlaSil
  2. Deli Anne: canım çok teşekkür ederim, evet profil resmimi değiştirdim, kendi resmim, teşekkür ederim o senin gözlerinin, kalbinin güzel görmesi =)

    YanıtlaSil
  3. mekilam ödülün icin tebrikler, mimde cok hos, seni daha yakindan tanimak güzel ;))
    ve gönülden tesekkürler ;)
    kocaman öpüyorum tatlim..

    YanıtlaSil
  4. MEKİLACIĞIM CANIMIN İÇİ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SANA EN KISA ZAMANDA ÇANTALA ÇALIŞMALARINI BEKLİYORUM ÇOK ÖPÜYORUM SENİ

    YanıtlaSil
  5. Dubai' ye gelirsen mutlaka beklerim ;)

    YanıtlaSil
  6. Hasretli Lezzetler: teşekkür ederim canım =)

    Çılgın Mevdoş: rica ederim Mevdoş'um ben de bekliyorum nasıl çantalar yapacağım bakalım =)

    Cep Aynası: Teşekkür ederim =)

    Bayram Kombesi: İnşallah yolum düşer de görüşürüz canım, teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)