12 Şubat 2011 Cumartesi

Çok Hasta


Bu postu ne halde yazıyorum inanın tahmin edemezsiniz, sadece yaptığınız yorumlara cevap verip blog ile ilgilenememe, bloglarınızı gezip okuyamama nedenimi açıklamak istedim. Ne olduğunu anlamadan ateş titreme çok garip bir öksürük ile karşı karşıya kaldım. Gıcık gibi geliyor ancak öksürünce ciğerleriniz ve boğazınız yırtılıyor. Her yanımda bir halsizlik ve ağrı var  =(((( Daha önce annem hastaydı bahsetmiştim, sanırım ondan bulaştı =(
İnşallah en kısa zamanda düzelip aranıza dönerim ...

22 yorum :

  1. Bu ara çok salgın var,herkes dökülüyor. Size bir önerim var. Balın içine toz zencefil ve toz zerdeçal koyup bir tatlı kaşığı yerseniz, üzerine de hatmi çiçeği kaynatıp içerseniz iki günde kendinizi çok daha iyi hissedersiniz :) Çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun ablacım, aman dikkat et, ne kadar istirahat dinlenme o kadar çabuk iyileşirisin. Sen merak etme, bloguna gözümüz gibi bakarız:) geçmiş olsun ablası, sevgiyle sağlıkla kal.

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun.
    bu sene grip boğazda gıcık yapıyor.
    çok kötü.

    bal çok iyi geliyor. :)

    YanıtlaSil
  4. merhabalar...çok geçmiş olsun, ben de yeni atlattım..2 hafta elim hiç bir şeye gidemedi...hergün yazan ben yazamaz oldum...Çok çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  5. mekilacım inan bende öyleyim yeni yeni kendimi toparlıyorum bloğumla hiç ilgilenemedim tabii arkadaşlarımlada.çok geçmiş olsun çok kötü bir grip ALLAH kimseye vermesin...
    lezzet sarayı...

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun mekilacığım.. hastalıkları kapmak kolay da kurtulmak ne yazık ki kolay olmuyor... inşallah en kısa sürede iyileşirsin...

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun canım acil şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  8. Canım geçmiş olsun.Salgın var çok kötü yaa herkesler hasta:(

    YanıtlaSil
  9. Amanda aman,hastalardamı olmuş benim Mekilam!Geçmişler olsun canım.Tez zamanda atlat inşAllah..

    YanıtlaSil
  10. Mekilacığım geçmiş olsun canım Rabbim şifa versin kendine iyi bak
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun canım arkadaşım.En kısa zamanda bir doktora görün bence ,ben de bronşit var fenadır öksürüğü.Öyle bir şey olmasa bile erken tedavi ile olmasının önüne geçebilirsin.Tekrar çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  12. Geçmişler olsun arkadaşım.acil şifalar dilerim.İnşallah en kısa zamanda iyileşirsin...

    YanıtlaSil
  13. geçmiş olsun arkadaşım.allah acil şifalar versin
    kendine iyi bak(bira manasız oldu ama en azından bundan sonrası içi)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Canım geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum sana. Bol bol dinlen ve mutlaka doktora görün. Bu hastalık ilaç kullanmadan geçmiyor :(

    YanıtlaSil
  15. canım geçmiş olsun :)umarım çok çabuk atlatırsın!!!

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun canım.. enerji, sinerji ne var ne yok gönderiyorum sana.. püff püff

    YanıtlaSil
  17. Selamlar canım, ben namı diğer "hobibox" Bugün sizlere, diğer blogumdan seslenmek istedim, epeydir ihmal ediyordum. Güncel ve toplumsal yazılarımdan düşüncelerimden oluşan, paylaşımlarımla, beni buradan da izlerseniz çok sevinirim.

    Mubarek mevlit kandilinizi kutlar, bu gecenin kudretiyle, gönüllerin ve bütün duaların Rabbin huzurunda kabul olmasını dilerim.

    Afet Ergü Şaşmaz

    fikr-i alem
    hobibox

    YanıtlaSil
  18. Çok geçmiş olsun :(
    İyice dinlen,tez zamanda şifa bulursun inşaAllah kardeşim.
    Anneciğin sana şöyle mis gibi / sıcacık bir çorba yaptı mı tamamdır :)
    Hayırlı kandiller diliyorum.
    Kalbi sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil
  19. çok çok geçmiş olsun bu senenin hastalığı pek fena

    YanıtlaSil
  20. Geçmiş olsun dileklerini belirten, yardımcı olmaya çalışan herkese çok teşekkür ederim, artık biraz daha iyiyim ancak daha tamamen geçecek gibi görünmüyor =(

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)