24 Şubat 2011 Perşembe

Hediye Sahipleri Belli Oldu !!!


1- Sezobigo
2- Çılgın Mevdoş
3- EbrUgur& Fatih
4- Özlemce
5- Waterlily
6- Kitap Cadısı
7- Hayatın Tatları
8- Emine Öztürk
9- Vanilya's
10- Cangz
11- Ev Kuşu
12- İreminannesi
13- Habinos
14- Tülay Öcal

Birinci kazanan CANGZ ! Kendi isteği olan 2 numaralı gri mantarı kazanıyor, iyi günlerde kullan canım =)

Cangz arkadaşımızı listeden çıkardığımızda oluşan yeni listemiz:

1- Sezobigo
2- Çılgın Mevdoş
3- EbrUgur& Fatih
4- Özlemce
5- Waterlily
6- Kitap Cadısı
7- Hayatın Tatları
8- Emine Öztürk
9- Vanilya's
10- Ev Kuşu
11- İreminannesi
12- Habinos
13- Tülay Öcal

ve 2. kazanan:


WATERLILIY
tebrik ederim, güle güle kullan canım =)

Katılan ve zaman ayıran herkese teşekkür ederim, daha nice güzel çekilişlerde görüşürüz umarım. Kazanan arkadaşlar mekilaningezegeni@gmail.com adresinden benimle iletişime geçerse sevinirim.

11 yorum :

  1. YANLIŞ VARDIR HAYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRR O BEN OLMALIYDIM HAYIRRRRRRRRRRRRRRRRRR:)

    KAZANALARI TEBRİK EDEYİM BARİ:)
    NEYSE ELLERİEN SAĞLIK ARKADAŞIM GÜZELDİ BEKLEMEK .KAZANLARI TEBRİK EDİYORUM
    İYİ GECELER

    YanıtlaSil
  2. ayyyyyyyyyyyyyyyy yaşasınnnnnnnn huhuuuu:)))çook teşekkür ederim canım:)))gece vakti bir çığlık attım:)))hemen atıyorum bilgilerimi:)pembe isteriz biz ablası eylülümün kısmetine katılmıştım:)

    YanıtlaSil
  3. tüh yaaaaaaa çok istemiştimmm:((

    YanıtlaSil
  4. cangzy ve waterlily güle güle kullanın tebrikler.
    Bizide hatırlayın kullanırkene :D

    YanıtlaSil
  5. kazananlara tebrikler ;) güle güle mutlu günlerde kullansinlar..

    güzel bir etkinlik olmus mekilam, o güzel yüregine saglik!

    kocaman öpüyorum seniii

    YanıtlaSil
  6. hımmm güle güle kullansınlar canım:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. İYİ GÜNLERDE KULLANSINLAR İNŞALLAH....

    YanıtlaSil
  8. tebrikler. kazannalar güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  9. Çok beğenmiştim teşekkür ederim.Severek takıcam.:)

    YanıtlaSil
  10. cangz : mekilaningezegeni@gmail.com adresinden bana ulaşırsan sevınırım.

    YanıtlaSil
  11. Cangz: güle güle kullan canım =)

    ♥ Hasretli Lezzetler ♥ : teşekkür ederim canım ben de çok sevdim bu çekiliş etkinliğini yenilerini yapmayı düşşünüyorum zamanla =)

    Kitap cadısı : =)))

    ireminannesi :canım by Mekila adlı blogumdan çekiliş dışında bu broşlara ulaşmanın diğer bir yolu =)

    waterlily : güle güle kullan canım tebrik ederim =)

    sezobigo : canım benim bir başka çekilişte umarım kazananlardan birisi de sen olursun =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)