24 Şubat 2011 Perşembe

Kokoş Fiyonk Broş

    Heyecanlı bir çekiliş sürecinden sonra paylaşımlarıma devam ediyorum =) Şunu belirtmeliyim ki gerçekten çok eğelenceli ve güzel bir etkinlikmiş hediye çekilişi yapmak. Kimler neler yazacak, neler düşünüp paylaşacak, hediye kime gidecek, beğenilecek mi, gereği gibi başarabilecek miyim bu işi derken bir de bakıyorsunuz ki hediyeler sahiplerini bulmuş =) Kazanan arkadaşlardan Waterlily bana ulaştı ancak Cangz henüz iletişime geçmedi. Kendisinin bloguna da haber bıraktım, eğer buradan da okursa rica ediyorum benimle iletişime geçsin.
   Ve yine keçe ve yine bir broş ile devam ediyorum =) Bu defaki, danteller boncuk ve zincirler ile süslenmiş kokoş mu kokoş bir broş , bakalım beğenecek misiniz.

Fıstık yeşili keçe üzerine siyah dantel ile yaptığım fiyonku su yeşili boncuk ve su yeşili zincir ile süsleyip siyah fon ile tamamladım. Bu gün ışığı alan hali ile çektiğim fotoğrafı.




Bu fotoğrafı ise daha gölge bir yerde çektim, zincir ve boncuğun rengi daha net çıkmış, daha anlaşılabilir.

6 yorum :

  1. Kokoş mokoş gayet güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Gayet şık olmuş canım.Ellerine sağlık.
    Çekilişine katılamadım kusura bakma malum kuzu ile uğraşmaktan fırsat bulamadım.Kazananlar güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  3. ne kokoş mu ? harikoş olmuş :)
    ellerine sağlık arkadaşım hayal gücüne sağlık:)
    kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık çok hoş olmuş,kokoş daha güzel emeğine sağlık hayırlı bol satışlar dilerim canım:)ayrıca renk tercihlerinin uyumu çok güzel...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel spor -fantazi karışımı bişey olmuş heryerde kullanılabilir...elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok şık, çok beğendim:)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)