21 Şubat 2011 Pazartesi

Hediyem Vaaaar! - Mantar Broşlar


Fırından yeni çıktı sıcacık mantarlar =) Daha bir kaç dakika oldu bu sevimli mantarları bitireli baksanıza daha tam olarak temizleyemedim üzerindeki kırpıntıları =) Ancak çok heyecanlandığım için acele ettim ve sizlerle paylaşmak için bekleyemedim.


İlk başta bu sevimli mantarlardan fotoğrafta sol üst köşedeki kırmızı olanı kendim için yapmıştım, ancak keçe dünyası bu hayal gücünüzle sınırlı =) ben de her renginden yapayım istedim çünkü herkesin sevdiği beğendiği renk farklı =)

12 adet broş hepsinin yapımı yaklaşık olarak 2 gün sürdü, bu kadar uzun sürmesinde üzerlerindeki beneklerin, yanaklarının ve o minicik ağızlarının keçeden minicik bir makasla tek tek kesilmesi büyük pay sahibi =)

Beni sabırla ve destek vererek takip eden blog sahibi arkadaşlarıma bir teşekkür adına hediye çekilişine karar verdim =) İlk yapacağım çekiliş olduğu için biraz acemilik olabilir, affınıza =)

Gelelim çekiliş ayrıntılarına:

Broşlardan 2 tanesi çekiliş içindir, yani 2 talihlimiz olacak =) Kazanan kişi istediği broş rengini seçebilecek.
Çekiliş 21 Şubat'ta başlayıp 23 Şubat Çarşamba gece saat 00.00 'da son bulacak. Bu saatten sonra yazılan yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak çekilişe dahil edilmeyecektir. Random sonuçları fotoğrafları ile 24 Şubat Perşembe günü açıklanacak. Birinci talihli belirlendikten sonra o kişi listeden çıkarılıp, yeni sıralama ile 2. talihli için çekiliş yinelenecek.

Katılım koşulları ise:
Katılım için şartlar bildiğiniz gibi diğer blog arkadaşlarının çekilişlerde sunduğu şartlar ile temel olarak aynı.
1-   Blog sahibi olmak ( diğer kişiler çekilişe katılamıyor sadece blogcu arkadaşlarıma ait  bir çekiliş bu)
2-   Mekila'nın Gezegeni  adlı bloguma izleyici olmak
3-   Hediye çekilişini kendi blogunuzda duyurmak
4-  Çekilişi blogunuzda duyurduğunuz kaydın linkini
5-  Ve çekilşi kazandığınız takdirde hangi renk mantar broşu (numarası ile belirtirseniz karışıklık çıkmaz)istediğinizi belirten yorumunuzu buraya bırakmanız GEREKİYOR.

Kazanan kişilerle daha sonra gerekli bilgilerin alınması için iletişime geçilecektir.

Herkese bol şans =)

ARKADAŞLAR DUYURU YAPTIĞINIZ LİNK İLE BİRLİKTE , HANGİ BROŞU İSTEDİĞİNİZİ BELİRTEN YORUMU BURAYA BIRAKMAYI UNUTMAYIN.

Link bırakmakta sorun yaşayan arkadaşlar bloglarında çekilişi duyurdukları takdirde, çekilişe dahil edilmektedirler.

40 yorum :

  1. Dünnyaa şekeri olmuş bunlar. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Nedret: çok teşekkür ederim Nedret hanım, siz çekilişe katılmıyorsunuz anlaşılan =) sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. YAPILACAKLARI YAPTIM GERİ ŞANSA KALMIŞ:)
    http://sezobigo.blogspot.com/2011/02/cekilis-varrrrrrr.html

    12 NUMARA

    YanıtlaSil
  4. mekilacığım çok güzel olmuş ellerine sağlık ben 5 numara diyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Yok kuzum ben çekilişlere katılmıyorum hiç. Çoğu çekilişler gençlere hitap eden şeyler. Bu seninkileri de istersem yapabileceğimi biliyorsun. Bir kişinin şansına mani olmayayım, yapamayan birine çıksın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Biliyorum Nedret hanım bu tür konularda beceri olarak üzerinize yok =) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çılgın mevdoş: Canım çekilişe katılıyor musun tam anlayamadım, link belirtmemişsin de =(

    YanıtlaSil
  8. canımcığım ne cici mantarlar bunlar.öpüyorum seni.ellerine sağlık diyorum.
    ayrıca umarım çoook iyi bir anne olursun.sevgilerimi gönderiyorum sana...

    YanıtlaSil
  9. canım bu arada ben çekilişi katılmayayım şimdi.daha çok isteyen birine çıkar umarım.seni kocaman öpüyorum mini mini uğraşan maharetli arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  10. mintininmutfağı : canım çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, hayırlısı inşallah evlenip yuva kurdugumda umarım ben de senin gibi iyi bir anne olabilirim umarım sevgiler =)

    YanıtlaSil
  11. ellerine saglik cok sirinler... 11 numara benim olsun :)

    YanıtlaSil
  12. mekilacım çok şirinler.ben link bırakmayı beceremiyorum.ama bloğumda duyuru yapacağımm.bende varım:))

    YanıtlaSil
  13. mekila link ne oluyor anlayamadım canım ya .
    mevdos.sen@gmail.com adresimi kastetin acaba biraz özürlüyüm de pardonama bloğumda bahsedeceğim

    YanıtlaSil
  14. Sevgili blog arkadaşım Özlemcenin sayesinde keşfettim sizi,broşlar çok şirinler bu sefer beni baldudağım için katılmak istedim benim pek şansım olmadı şimdiye kadar:)kısmet yine de hayırlı bol satışlar dilerim ellerinize sağlık:)

    http://waterlily-sihirlieller.blogspot.com/2011/02/mekilann-gezegeninde-mantarlar-ckms.html

    YanıtlaSil
  15. Mevdoş'um link o değil, tamam sorun yok sen duyuruda bulunmuşsun blogunda, dahilsin canım benim çekilişe =)

    YanıtlaSil
  16. Şu an için çekilişe dahil olan kişiler:

    1- sezobigo
    2- çılgın mevdoş
    3- EbrUgur& atih
    4- özlemce
    5- waterlily

    katılımlar devam etmektedir.

    YanıtlaSil
  17. ay ben bayıldım bayıldım bunlara .

    Ellerine emeklerine sağlık bitanecim bende varım bende :)

    Zaten uzun zamandır takibindeyim :)

    http://kitapcadisi.blogspot.com/2011/02/mekiladan-mantarlar_22.html

    http://twitter.com/#!/KitapCadisi
    :)
    hepsi o kadar cici ki rengi senden olsun :D

    kitapcadisi - serpilbaskic@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. çok şirin olmuşlar ellerine sağlık mantar tarlası gibi renk renk :)

    YanıtlaSil
  19. bende çok beğendim. çok sevimliler. Hemen izleyiciniz oldum ve blogumda da duyurdum.
    rengi ise; gri yada kırmızı olabilir.

    http://yedimyedimuyudum.blogspot.com/ 2011/02/patlican-salatasi-ve-suprizbir-cekilis.html

    YanıtlaSil
  20. mekilacım çook çok cici olmuşlar yüreğine eline sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. MERHABALAR..BLOGUMDA DUYURDUM.. BLOGUNUN UZUN ZAMANDIR İZLEYİCİSİYİM...

    DİĞER BLOGU DA HEMEN İZLEMEYE ALIYORUM.. SEVGİLER.. HERKESE BOL ŞANSLAR...

    http://evimbenimsarayim.blogspot.com/2011/02/ben-kirmizyi-istiyorum-ya-siz.html

    YanıtlaSil
  22. tatlım evet yanlış anlamışım çünkü o blogunda çekilişin olduğunu görmüştüm bi adreste.

    Seçemedim valla hepsi çok güzel ama 1 numara diyorum ben.

    Blogumda duyurdum
    http://shekervanilyas.blogspot.com/2011/02/mantar-dedigin-boyle-sevimli-olur.html

    Benim blogumada beklerim cicim.

    YanıtlaSil
  23. Şu an için çekilişe dahil olan kişiler:

    1- sezobigo
    2- çılgın mevdoş
    3- EbrUgur& fatih
    4- özlemce
    5- waterlily
    6- kitap cadısı
    7- Hayatın Tatları
    8- emine öztürk
    9- vanilya's

    katılımlar devam etmektedir, son katılım yarın gece 00.00 ' a kadardır.

    YanıtlaSil
  24. Merhaba,iki bloğunun da izleyicisi oldum.El emeği olması hediyenin değerini çok daha fazla arttırıyor.Ben 2 numarayı beğendim.Kampanyanı bloğumda duyurdum.http://incitanesi-cangz.blogspot.com/2011/02/mantar-broslar-hediye-cekilisi.html
    emine kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. bayıldım bu mantarlara:) cooooook ciciler:) sansım pek yoktur ama dnemek istedim.. eger sanslı kişi olursam 12. mantara talibim:) maviye bayıldım:)
    iki blogunuzunda izleyicisi oldum,
    blogumda da duyurdum;
    http://birevkusu.blogspot.com/2011/02/mekilaningezegeniblogspotcomdan-hediye.html
    naile toker
    naile.t@hotmail.com
    herkese bol sans:)

    YanıtlaSil
  26. merhaba çok şeker bu mantarlar yaa
    benim 1.5 yaşındaki kokoş kızım için harika bir aksesuar olur kazanırsak:)
    her 2 bloğunuzuda izlemeye aldım
    ve duyurdum
    http://iremveannesi.blogspot.com/2010/12/blog-kampanyalar.html

    kızım 7 haziran 2009 da doğdu
    olurda şans bize gülerse
    7 nolu pembiş mantarı istiyoruz

    sevgiler
    ireminannesi@windowslive.com

    YanıtlaSil
  27. Çok cicilerr , hepsi birbirinden güzelll

    YanıtlaSil
  28. Şu an için çekilişe dahil olan kişiler:

    1- sezobigo
    2- çılgın mevdoş
    3- EbrUgur& fatih
    4- özlemce
    5- waterlily
    6- kitap cadısı
    7- Hayatın Tatları
    8- emine öztürk
    9- vanilya's
    10- cangz
    11- ev kuşu
    12- ireminannesi

    katılımlar devam etmektedir, son katılım yarın gece 00.00 ' a kadardır.

    YanıtlaSil
  29. ödülünü almaya bloğuma bekliyorum:))sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  30. Şu an için çekilişe dahil olan kişiler:

    1- sezobigo
    2- çılgın mevdoş
    3- EbrUgur& fatih
    4- özlemce
    5- waterlily
    6- kitap cadısı
    7- Hayatın Tatları
    8- emine öztürk
    9- vanilya's
    10- cangz
    11- ev kuşu
    12- ireminannesi

    KATILIM DEVAM ETMEKTEDİR, son katılım bu gece 00.00 ' a kadardır.

    YanıtlaSil
  31. http://habinos.blogspot.com/2011/02/duyduk-duymadk-demeyin.html
    işte buda benim :)
    kolay gelsinn :))

    YanıtlaSil
  32. ellerine sağlık, hepsi harika ama 3 numara benim olsa mutlu olurdum...sevgiler...

    http://gelinciksurubu.blogspot.com/2011/02/mantar-broslar.html

    YanıtlaSil
  33. Şu an için çekilişe dahil olan kişiler:
    1- sezobigo
    2- çılgın mevdoş
    3- EbrUgur& fatih
    4- özlemce
    5- waterlily
    6- kitap cadısı
    7- Hayatın Tatları
    8- emine öztürk
    9- vanilya's
    10- cangz
    11- ev kuşu
    12- ireminannesi
    13- habinos
    14- tülay öcal

    KATILIM DEVAM ETMEKTEDİR, son katılım bu gece 00.00 ' a kadardır.

    YanıtlaSil
  34. Şu an için çekilişe dahil olan kişiler:
    1- sezobigo
    2- çılgın mevdoş
    3- EbrUgur& fatih
    4- özlemce
    5- waterlily
    6- kitap cadısı
    7- Hayatın Tatları
    8- emine öztürk
    9- vanilya's
    10- cangz
    11- ev kuşu
    12- ireminannesi
    13- habinos
    14- tülay öcal

    KATILIM DEVAM ETMEKTEDİR, çekilişe katılabilmek için son 5 saat!

    YanıtlaSil
  35. Şu an için çekilişe dahil olan kişiler:
    1- sezobigo
    2- çılgın mevdoş
    3- EbrUgur& fatih
    4- özlemce
    5- waterlily
    6- kitap cadısı
    7- Hayatın Tatları
    8- emine öztürk
    9- vanilya's
    10- cangz
    11- ev kuşu
    12- ireminannesi
    13- habinos
    14- tülay öcal

    KATILIM DEVAM ETMEKTEDİR, çekilişe katılabilmek için son 40 dakika!

    YanıtlaSil
  36. Çekilişe dahil olan kişiler:
    1- sezobigo
    2- çılgın mevdoş
    3- EbrUgur& fatih
    4- özlemce
    5- waterlily
    6- kitap cadısı
    7- Hayatın Tatları
    8- emine öztürk
    9- vanilya's
    10- cangz
    11- ev kuşu
    12- ireminannesi
    13- habinos
    14- tülay öcal

    çekilişe katılım sona ermiştir.

    YanıtlaSil
  37. ayyyy, cook heyecanlandım simdi:)) acaba sanslı kişi kim olacak? kazananı simdiden kutluyorum ve bu cici mantarı iyi günlerde kullanmasını diliyorum:)

    YanıtlaSil
  38. bendeee heyecan yaptım:)))bakalım kısmet, şirin mantarlar ADANA yoluna düşermi:)

    YanıtlaSil
  39. =) şu an çekilişi yapıyorum fazla bekletmek istemiyorum kimseyi =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)