3 Şubat 2011 Perşembe

Mutluyum

   Öncelikle doğum günümü kutlayan herkese tekrar tekrar çok teşekkür ederim, iyi ve güzel dilekleriniz beni çok mutlu etti.


   Beni mutlu eden duygulandıran bir diğer olay ise daha önce Fırat başlığı ile paylaştığım konu üzerine. Bu konuya yorum yazıp benden ricada bulunan Yaratıcı Tasarımlar blogunun sahibesi sevgili Pelin, broşuna kavuştuktan sonra fotoğraflayıp blogunda paylaşmış. Öyle güzel şeyler yazmış ki gayet duygusal olan ben doğal olarak pek bir duygulandım. İnsan emek verdiği bir şeylerin beğenilmesinden sonucun olumlu olmasından gerçekten çok mutlu oluyor. Ayrıca Pelin'e , yaptığım el emeği ürünlerimi beğeninize sunduğum yeni blogum by Mekila 'yı açmam konusunda beni ikna ettiği için buradan yeniden çok teşekkür ederim.
     Şimdi sizleri Pelin'in Yaratıcı Tasarımlar bloguna alayım, ben çok beğendim çok güzel kombinlemiş Pelin'ciğim, ama siz de bir bakın bakalım nasıl durmuş Fırat broşu, fikrinizi alalım =)

8 yorum :

  1. Ablasıı, ben yeni gördümmm yaa, çok çok seneler inşallah sevdiklerine yaşa emi, kusurumabkama, çok mail soru şablon tema var, bir yandan blog, bir yandan ev çeyiz vs, inan çoğu kimseye üç yazssam beş yazamaıyorum...iyi ki doğdun diyorum, sevgiyle sağlıcakla kal ablası.

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllarrr.doğum günün kutlu olsunn.bu yaşın istediğin her dileği sana getirmesini diliyorumm

    YanıtlaSil
  3. Canım ne demek, az bile yazdım. Ayrıca doğum gününü de kutlarım. Mutlu bir yaş diliyorum sevdiklerinle :D

    YanıtlaSil
  4. Canım doğum günün kutlu olsun.:)Nice güzel yaşlara..

    YanıtlaSil
  5. doğum günün kurlu olsun mekilacım ve broş gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Canım arkadaşım iki gündür girmiyordum nete kusuruma bakma doğum günün kutlu olsun nice güzel yaşlar :)

    YanıtlaSil
  7. en sevdiğim fıraaaat :))çok kere söyledim bidaha söylüyorum bu broş şahane şahaneee

    YanıtlaSil
  8. .:Hobibox:. : ne kusuru canım beniiim, çok teşekkür ederim güzel dileklerin için =).

    ÖZLEMCE : canım çok güzel şeyler dilemişsin teşekkür ederim çok mutlu oldum

    Pelin P.A. : teşekkür ederim canıııım =)

    nisamu : teşekkür ederim güzelim =)

    touch the sky : beğenmene sevindim canım benim, teşekkür ederim =)

    İkiz Annesi : güzelim çok çok teşekkür ederim =)

    AZRA SEDA : hocam, özlettiniz kendinizi, teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)