9 Şubat 2011 Çarşamba

Papatya Küpeler

  Keçe ile çalışmalar dur durak bilmeden sürüyor. Yine program sunucusu gibi bir cümle ile giriş yaptım, nedir bu anlayamadım efendim =) Bu aralar aklıma sürekli yeni fikirler geliyor, işte onlardan birisi de bu keçe küpeler, öncelikle papatya ile çalıştım sonrası da gelecek inşallah =)


Bu küpeleri turuncu keçe ile çalıştım, farklı renklerde de yapmayı düşünüyorum tabi ki =)

Hem bu şekilde sade

Hem de bu şekilde sevimli bir yüz ile kullanılabilineceğini düşündüm, tabi bu beğeniye, tercihe kalmış =) İki sekilde de olabilir.

Küpe boyutlarının anlaşılması için bu şekilde fotoğrafladım, ellerim de büyük değildir =)

10 yorum :

  1. Çok şık olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel:) Siyah fon çok canlı gösteriyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Mekila,harika olmuş yüz ifadeleri ise anlam kazandırmıış. Bayıldım ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. Aman tanrım, o kirpiklerin güzelliği nedir :)

    çok şirinler.

    YanıtlaSil
  5. yüz ifadeleri beni gülümsetti.çok şirin olmuşlarr.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. inan sen bu konuda çok yetenekliisn .yine yine yine çok çok çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin olmuşlar ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. süperrr bayıldım ne kadar güzel bişey bu böyle.
    ellerine sağlık tatlım.

    YanıtlaSil
  9. Keçe değil sanki fimo çalışması gibi duruyor, çok şirin olmuş ablası, emeğine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. anneanneninemekleri : çok teşekkür ederim

    Nedret : evet ben de çok sevdim siyah fonu, teşekkürler

    Evimin İncileri Belgin : böyle şirin şeyleri çok severim o nedenle de yüz ifadelerini yapmaya karar vermiştim beğenmene çok sevindim canım =)

    Aycan: hahaha =) kirpikler eşit olmadı ama ne yapalım elde yapılınca böyle olabiliyor.

    ÖZLEMCE : teşekkür ederim canım benim =)

    sezobigo : canııım çok teşekkür ederim zamanla gelişen bir yetenek sanırım =)

    İkiz Annesi teşekkür ederim güzeliim =)

    Yeşim : teşekkür ederim canım benim =)

    .:Hobibox:. : fimo ile de çeşitli şeyler çalışmak istiyordum ancak bizim buralarda fimo hamuru pek yok =( beğenmene çok sevindim canım benim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)