27 Şubat 2011 Pazar

Taraftar Anahtarlığı

   Kış mevsimi pek dışarıya çıkamayınca ve keçenin büyüsüne kapılınca blogda sık paylaşılan konular keçeden yaptığım ürünler oluyor =( Havalar güzelleşince fotoğraf makinam ile çıkacağım dışarılara bol fotoğraf ile karşınızda olacağım. Keçe diyerek sizleri çok sıkmak istemiyorum, daha önce bir çok farklı konuya yer veriyordum, yine devam etmek istiyorum. Umarım en kısa zamanda da olur bu isteğim =)
   Bu defa istek, rica üzerine isimli taraftar anahtarlığı çalıştım. Görünüşüne göre epey uğraştırdı diyebilirim, belki de yoğun ve yorgun olduğum bir dönemde yapmak zorunda kaldığım için bana öyle geldi, bilmiyorum =)
Bu anahtarlık çok tatlı bir bebiş adına yapıldı, babası kullanacak, iyi günlerde kullansınlar =)



Ne düşünüyorsunuz, haydi paylaşın benimle =)

13 yorum :

  1. sevgili mekila harika olmuş fenerliyim ama çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. Gönül'cüğüm çok teşekkür ederim, bu anahtarlığı isteyen kişi GS'lıydı o nedenle öyle çalıştım =)

    YanıtlaSil
  3. Eski GS'li olarak ben pek begendim canim:))
    1.si sevimli kecelerini gormekten hiiic sıkılmiyoruz:))
    2.si kecelerle azicik ugrasmis biri olarak (bi iki sey yapmaya calismistim) bu bir masterpiece olabilir benim icin;) Ellerine saglik canimm;)
    3.su etiketlerin de senin gibi sirin;)
    Guzel pazarlar canim;)

    YanıtlaSil
  4. Canım çok güzel olmuş, ellerine sağlık! :)

    YanıtlaSil
  5. Nemi düşünüyorum?Muhteşem demekten başka birşey bulamıyorum canım.Harika.Sen keçelerin güzelliğini bize yansıtmaya devam et.Bu arada profil resminle birlikte seni görmek ne güzel:)Çok güzelsin maaşAllah..

    YanıtlaSil
  6. SvGLove: beğenmene sevindim canım.
    1. çok mutlu oldum
    2.teşekkür ederim
    3.şımardım =)

    adaşehir: teşekkür ederim canım

    Limon Çiçekleri: teşekkür ederim canııım =) nasıl birisi olduğumu merak eden arkadaşlar vardı ben de daha fazla merak ettirmeyeyim kimseyi dedim =) çok teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  7. ellerine saglik sekerim pek güzel olmus yine, cok basarili bir calisma ;)) bol bereketli satislar diliyorum ;)
    kocaman öpüyorum..

    YanıtlaSil
  8. fenerliyim ama guzel olmus :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel ve son derece düzgün olmuş. Çok sevdim, çok beğendim:))

    YanıtlaSil
  10. hasretli lezzetler: Teşekkür ederim canım =)

    Taze Anne: Çok teşekkür ederim, objektif bakış açısı =)

    Nedret: Teşekkür ederim üstadım sizden övgü alabilmek mutluluk verici onore edici bir şey =)

    YanıtlaSil
  11. Canım canım canım ne harika olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. sema: çok teşekkür ederim tatlım =)

    YanıtlaSil
  13. nasıl yapıştırdığınızı merak ettim dikiş gözükmüyorda..emeğinize sağlık çok güzel olmuşş

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)