7 Şubat 2011 Pazartesi

Yıl 1990

  Dün annem bizim büyüüük kitaplığımızdan yıllar öncesine ait güzel bir hatıra bulmuş,bana gösterdiğinde "Aaa benim mi buuu?" şeklinde bir tepki verdikten sonra hemen elime alıp karıştırmaya başladım.Tabi bu sırada bunları hemen blog arkadaşlarım ile paylaşmalıyım düşüncesi de aklımdan geçmekteydi. Tam 21 yıl öncesi, 5 yaşımdayken, yani anaokulunda ( bu arada yaşım da ortaya çıkmış oldu =) ) yaptığım resimlerden oluşan 2 adet dosya. Çeşit çeşit resim, bakarken çok güldüm, bunu ben mi yapmışım ya da ne anlatmak istemişim acaba dedim =)

Bu tarz resimleri uzun süre yaptım sanırım dağlar ve arasından doğan güneş =)


Kardanadamların da ayakları vardır, lütfen haksızlık etmeyin onlara =)

Sevinçten sepetleri havaya fırlatan bir kız çocuğu onu anladım da yerde yanında duran kırmızı kafa, kol ve bacaklı bebek nedir? =)

Gülümseyen bir kalp yapmak istemişim sanırım peki ucundaki sarmaşık mı uçurtma kuyruğu mu =)

Elinde tuttuğu havuca bakarsak sanırım bu bir tavşan, peki neden yeşil bir yüzü var =)  (El işi kağıdından olan şekiller önceden öğretmenimiz tarafından yapıştırılırdı kağıda)

Kalpten çıkan çiçekler arasında ve bir tanesini sırtında taşıyan mavi bir kedi, hangi hayal dünyasında yaptım acaba bu resmi =)

İşteee başlıyoruz, o zamanda bile süslü, küpeleri olan, saçları değişik bir model yapılmış güzel kız çocuğu resimleri =)

Saçlara, beldeki kemere ve etek modeline dikkatinizi çekerim =)

Tokalar, ruj, yaka ve eldeki çantanın renk uyumuna bakınız =)


Bunun ne olduğunu ben çözemedim, anlayan bana da anlatsın =) Saçları ve tokası olan dört ayaklı nedir =))

Güneş doğan kalpte annesine çiçek veren çocuk =)


Straplez mavi elbisesini siyah eldiven, siyah kolye,yeşil çanta ve küpe ile kombinlemiş süslü bayan =)

İşte bu en çok güldüklerimden, ormanda doğa içerisinde trafik ışığının işi ne, sanırım o zamanlar bu konuya pek bir takmışım kafamı =)


Bluzun kolları ile küpe rengindeki uyuma, gözlere ve özelliklere botlara bir bakar mısınız o zamandan bilmişim botların moda olacağını =)

Bu da bir apartman olmalı, her katı farklı bir renk, ve tepeden gelen çatı uzantısı yanlarda da devam ediyor =)

Kedi mi tavşan mı =)

Uzaylı olmalı , yani ben çözemedim de =)

10 yorum :

  1. Haha:))Çok güzel yaaa...Benimde olsun isterdim.Şanslısın.

    YanıtlaSil
  2. Ay bayıldım Mekila'cım. Gülmekten bir hal oldum; resimlerine değil, yorumlarına:D
    Cidden gelişmiş, ileri görüşlü bir moda anlayışın varmış;) Acaba ben nasıl yapıyordum? Hiç kalıntı bırakmamışımdır arkamdan sanırım:D
    Bazı mitolojik canlıları bile resmettiğini düşünüyorum:D

    YanıtlaSil
  3. Annenize teşekkürler bana böyle güzel bir fikir verdiği için. Belkide hiç düşünmeyecektim saklamayı:)))

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bunların duruyor olması:)
    insanı gülümsetiyor.bu arda dağların arasından doğan güneşi yapmayan varmıdır acaba:)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok çok güzelmiş. İyi sakla bu hatıraları, ileride ufaklığınla oturur bakarsınız :D

    YanıtlaSil
  6. bayıldım yetenekleriniz gelişkin olduğu daha çocukluktan belliymiş bende kızımın resimlerini saklıyorum o da 2 yaşından beri çiziyor ara sıra açıp bakıyoruz çok seviniyor eğleniyor ne güzel hatıralar

    YanıtlaSil
  7. hahah öldüm şuan :)))
    yalnız içinde o zamanda bir moda aşkı varmış bu şekilde ifade etmişsin kendini tabi o zamanki yaş malum :))Olsun bak iyiki saklamışsın şimdi bakıyorsun mutlu oluyorsun ne güzel :)

    YanıtlaSil
  8. bende oytunun tüm etkinliklerini saklıyordum ama ara ara düşünmüyorda değildim ben saklıyorum ama o bakmayacak bile diyordumkiiiiii
    sendeki tepkinin %1i bile olsa iyi yapıyormuşum dedim kendime :)))
    Bu arada o dağ ve güneşlerden bendede var bi sürü. Benimkilerden birkaçınıda annem saklamış.
    O zamanlar bu modaymış demekki :)))

    YanıtlaSil
  9. Limon çiçekleri : evet bu yönden sanırım şanslıyım, anneme çok çok teşekkür edeyorum tekrar tekrar =)

    SvGLove : hahaha inan ki ben de çok güldüm yaptığım bu resimleri gördüğümde, ne garip hayal gibi hatırlıyorum ama aynı zamanda dün gibiler değişik bir duygu =)

    BALLI LOKMAM : evet çok süper bir fikir ben de kısmet olur da o günleri görebilirsem evlendiğimde aynı şeyi yapmayı düşünüyorum =)

    sezobigo :evet tam 21 yıllık çok ilginç, insan eskiyor ama kağıtlar eskimiyor sanki, garip,evet klasik resimdir dağlar arasındaki güneş =)

    Pelin P.A. : kısmet inşallah o günleri de görürüz canım =)

    GÖNÜL :biraz büyüyüp ilkokula gittiğim zamanlarda oyuncak bebeklerime elbise dikerdim kendi kendime, ne güzel sen de saklamışsın böyle güzel şeyleri çok güzel bir hatıra oluyor insana =)

    Melis Kıyıcı :kesinlikle çok mutlu oluyorum, evet sanırım insanın içinden gelen,küçüklüğünde dahi kendini gösteren bir şey bu moda resim vs konularına ilgi =)

    oytunla hayat :hayır kesinlikle harika bir şey yapıyorsunuz hatta üzerine tarih bilgisi de koyun çünkü o zaman aa şu yaştaymışım süper vs tepki veriyor insan. saklayın çok güzel bir anı oluyormuş =)

    YanıtlaSil
  10. Mutlu bir çocukluk geçirmişsin sanırım Mekila'm, benim de anladığım bu:)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)