5 Mart 2011 Cumartesi

Balık ve Baykuş

  Baharı anımsatan güneşli bir gün var buralarda, Güneş ne kadar da etkili duygularımızda. Akdeniz çocuğu olarak sanırım Karadeniz gibi bir bölgeye gidip yaşamam gerekse bunu bünyem kaldıramaz. Buralarda dahi havadaki bulutlar 3 - 4 gün içerisinde dağılmadığında bunalıyorum, nedensiz yere üzgün bir hale bürünüyor ruhum =) Nasıl da özlemişim baharı, meyve ağaçlarından yayılan mis gibi çiçek kokularını, cıvıltısı şeker almış bir çocuk gibi heyecanlı kuşların sevinç taklaları atarak uçuşlarını... Biliyorum bu güneşli hava sahte bir bahar gününü yaşatıyor ama olsun, çok mutluyum =)
   İki yeni broş daha hazırladım, birtanesi herkesin bildiği baykuş broşlardan, diğeri de sevimli ve şaşkın bir balık =)

Dudaklara bakar mısınız =)



 
Tokasını yerim ben bu baykuşun =)


4 yorum :

  1. Broşlar yine çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.Şaşkın balığın görüntüsü çok şirin:)
    Ben de yağmuru severim ama dediğin gibi uzun süreli olursa ruhum daralır herhalde:)

    YanıtlaSil
  2. Ayy canım çok şirinler bunlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Gordugum en tatli baykus, senin baykuslarin canim:) Tokasina bak ya!
    Saskin baligi da yerim ben, cunku tam bi balik severim:D
    Tamam tamam azicik isiririm, yemem:D

    YanıtlaSil
  4. ikiside çok şirin olmuş hele baykuş çok sevimli

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)