12 Mart 2011 Cumartesi

Bir Broş Bir Boyunluk

Epeydir yayınlanmayı bekleyen bir boyunluk ve broş ile selamlar efendim =)  Bu boyunluğu kendim için yapmıştım ancak havalar ısınınca kullanamadım öyle de kaldı, hala bekliyor =)


Bu fotoğraflar boyunluğun ıslak bir şekilde dövülmesi aşamasından.

Sonuç bu şekilde oldu, ancak boyunluğu sergilemek için model yok elimde, ceket üzerine sarınca da pek istediğim gibi durmadı. Üzerindeki broş boyunluğa ait değil, ona uygun olur düşüncesi ile yapmıştım ancak sade olan boyunluğa biraz ağır durdu sanırım =)


O nedenle yalnız başına kullanılmasını daha uygun gördüm. Broş; sentetik keçe, keçe yünü , dantel ve metal aparattan oluşuyor.

7 yorum :

  1. mekilacım burda havalar hala soğukk:))ikiside çokk beğendimmmm

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş:)) Broş da tırtıklı kenarlarıyla tamamlamış aslında.
    İpekli namaz başörtülerine gözümü dikmiştim ben de ama yapamadım:)) Yaza inşallah.

    YanıtlaSil
  3. mekila sen tasarım işine soyun bence. ve referans olarak bloğunu ve yaptıklarını göster bak iş buluyonmu onlar peşinden koşuyormu.
    acayip beğendim .ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Yine çok ama çok güzel ellerine sağlık canım:)
    Bu arada bende mimin var canım magnet mimi beklerim:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.Güle güle iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  6. çok hoş olmuş ellerine emeklerine sağlık ve güle güle kullan :)
    Mim'in var bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. & Kitap Cadısı & : teşekkür ederim canım =)


    ÖZİ'NİN GÜNCESİ : teşekkürler güzelim =)


    İkiz Annesi: teşekkürler canım çok sevindim =)

    sezobigo : Ahh ah öyle kolay olsa keşke iş bulmak canım benim =) hobi olarak yapıyorum paylaşıyorum işte, evde boş durmak yerine zamanı değerlendirmek benimkisi =)


    Nedret: teşekkür ederim, evet boyunluk kenarındakı dantelden kullanmıştım uyumlu olması için ancak biraz abartı kaldı sanırım yanında =)

    özlemce: erişim yasagından dolayı ancak bugun cvp yazabiliyorum yorumlara, burada ağaçlar çiçek açtı bahar geliyor =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)