21 Mart 2011 Pazartesi

Çilek Bahçesindeki Kelebekler

Kelebkleri ve çileği çok seven küçük bir prensesin doğum gününde başka hiç kimsede olmayan; orjinal bir taç yapmamı rica eden annesi, heyecan ile hayalindeki tasarımı anlatıyordu. Kararsızdı da, bunun üzerine ben de temelde kelebek ve çilek olduğunu geriye kalan kısmı bana bırakmasını söyledim, tamam dedi =) Sonuç olarak bu taç ortaya çıktı, ben daha çok yana doğru duran desenleri sevdiğim için tacın tamamına yaymadım kelebek ve çilekleri. Ve taç şu an yolda, umarım beğenir küçük prenses.
Bu taca bir isim de buldum; Çilek Bahçesindeki Kelebekler =)















12 yorum :

  1. Cok guzel olmus gercekten, rengarenk. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  2. mekilacım çok cici olmuş eline sağlık sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. mekila çooooooooooooooooookkkkkkkkkkkk güzel gerçekten şu işi çok iyi yapır-yorsun acayip hoşuma gidiyor gördüklerim ellerine sağlık.
    bence bayılacaktır alan küçükhanım çok güzel gerçekten

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık harika görünüyor...emeğine sağlık=)

    YanıtlaSil
  5. kelebek hastasıyım bennnnn.mor renk benim için özeldirrr.çokk beğendimmmmmmm.hemde çokkkkk

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş.Prenses güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
  7. Çok sevecektir. Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Mekila bu çok şirin olmuş ama :) :)

    YanıtlaSil
  9. Maharetinin doruklarındasın yine mekilam,çocuk olasım geldiii:)

    YanıtlaSil
  10. prensese nice mutlu seneler insallah,dogum günü kutlu olsun :) cicisinide güle güle kullansin, pek cici olmus, eminim cok sevecek :)
    Masallah mekilama becerikli arkadasim benim :D
    kocaman öpüyorum seni..hayirli geceler...

    YanıtlaSil
  11. ♥ Hasretli Lezzetler ♥ : Çok teşekkür ederim güzelim, umarım beğenir prenses =)

    Limon çiçekleri : taç bitince ben de öyle hissetmiştim, çocuk olup o tacı takasım elimde şekerimle koşasım geldi oyun parklarında =)

    adasehir : teşekkür ederim güzellik =)


    Nedret: Öyle umuyorum, teşekkürler =)

    İkiz Annesi : teşekkür ederim canım =)

    ÖZLEMCE : Çok sevindim beğenmene canım beniiim =)

    güner yapku : Teşekkür ederim Günerciğim =)

    sezobigo : Canım beni en çok şımartan arkadaşlarımdansın, teşekkür ederim çok mutlu ettin beni =)

    Sihirli Günce : teşekkürler canım =)

    yemekbiraşk :teşekkür ederim =)

    Bayram Kombesi : evet bahar gelirken böyle cıvıl cıvıl olsun istedim renkleri =) teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)