4 Mart 2011 Cuma

Geç Kalmışlar

   Bloglara gelen erişim yasağı ile arşive kaldırılan paylaşımlar... Ne kötü bir duyguymuş meğer insanın blogundan koparılması. Çok istediği bir oyuncağa kavuşarak hayal dünyasının kapılarını aralamış bir çocuğun elinden o oyuncağı alınıp, gözü önünde yakılmış gibi... Anne kucağından bebeğini alıp, onu kokusundan mahrum bırakmak gibi... Saatlerce, günlerce uğraşıp, emek verip yaptığınız bir vazonun yere atılıp parçalanması gibi...
   Öyle çok özledim, merak ettim ki sizleri, paylaşımlarınızı... Yüzlerimizi görmesek, birebir tanışmasak da nasıl bağlanmışız, dost , arkadaş olmuşuz birbirimize. Umarım sesimi duyan olur da bir ses verir =(
    Erişim sorunu olmasaydı bu postu çok daha önce yayınlayacaktım, bu güne kaldı tabi ki;

Isınan havalar ile kendisini gösteren çiçekler, yeniden can bulan toprak, uzaklardaki karlı Toros Dağları'nın görüntüsü öyle hoşuma gitmişti ki arabadan da olsa fotoğraflamak istedim bu görüntüyü.

Bulutların dağılması ile kendisini göstermeye başlayan güneşin ışıltısı ...


Ve güneşin ışıltısı ,sıcağı ile en güzel takılarını takınıp, süslenmiş ,baharlıklarını giymiş güzeller gibi çiçeklenmiş meyve ağaçları ...


Beyazlığı ile kremşantiyi anımsatan bahar bulutları ... Gerçi arkaplandan güneş ışığı ile gri çıkmışlar fotoğraflarda ama olsun ben gördüğümde bembeyazdılar ve kremşanti bulutları adını aldılar =)

12 yorum :

  1. BEN SENİ GÖRÜYOR VE DUYUYORUM CANIM MANZARA HARİKA DOĞA NE GÜZEL SEVGİLERÖPTÜM

    YanıtlaSil
  2. Bahar geldi eliyor sanki ....

    :)

    ama şu blogdan koarılma duygusu
    inanamadım nasıl sevdığımı daha ıyı anladım.
    çok üzücü çok.

    YanıtlaSil
  3. Mekila'cim cok ozlemisim seni...Sizlerden haber alamayinca, gunlerim anlamini yitiriyor, kolay kolay neselenmiyor:(
    Ben bloglara defalarca girip, eski postlara falan bakiyorum hasrete gidermek icin...
    Firsatiniz olup yeni post yayinladiginizda cok cok mutlu oluyorum;)
    Hele boyle guzel fotolu, insani mutlu edecek goruntuler olunca daha bi mutlu olmamak mumkun degil!

    Kocaman opuyorum seni;*

    YanıtlaSil
  4. bende burdayımm.yazdığın gibi hissediyorumm.evde vakit geçmiyorr..özlüyorummm sizleriiii ve paylaşımlarıı

    YanıtlaSil
  5. mrb sevgili mekila bak ben burdayım sevgilerle canım.

    YanıtlaSil
  6. Çok mutlu oldum meğer yalnız değilmişim, sesime ses verdiğiniz için teşekkür ederim, kavuşabilmek güzel , çok güzel =)

    YanıtlaSil
  7. tam baharlık fotoğraflar, yazmaya ve okumaya devam ediyoruz :))

    YanıtlaSil
  8. Canım benim duymazmıyız sesini...Nede güzel resimlemişsin öyle.İçim açıldı..

    YanıtlaSil
  9. ne güzel anlatmışsın resimler harika evdeki bigisayların dnd ayarlarını değiştirdim ama iş yerini değiştiremiyorum inşallah en kısa sürede bu sorun çözülür sevgiler

    YanıtlaSil
  10. canim benim bende duyuyorum seni ve duymayada hep devam edecedim InsAllah ;) Allah büyük tatlim, eminim hak yerini bulacak ve tekrar eski düzenimize kavusacagiz :)
    Harika bir yazi hazirlamissin canim, mühtessem resimlerinlede bütünlestirmissin.. yüregine, o güzel gönlüne saglik!
    kocaman öpüyorum seni! mutlu kal..

    YanıtlaSil
  11. Hataya gittim deme:)çok şahane fotolar ellerine sağlık ,süper harikalar yakalamışsın:)

    YanıtlaSil
  12. waterlily: Yok canım ne Hatay'ı =) Teşekkür ederim güzelim

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)